مشروح اخبار


» اجرای طرح حمایتی هلال‌احمر در دیشموک/تصاویر



به همت جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه طرح حمایتی در روستاهای بخش دیشموک اجرا شد.


به گزارش راک نیوز ، در حالی که تعطیلات چند روزه اکثر مسؤولان و مردم به فکر مسافرت و استفاده از این فرصت برای استراحت بودند در این میان عده‌ای با رویکرد خدمت ارزشمند به فعالیت خود ادامه دادند.

در راستای کمک به محرومان و نیازمندان شهرستان، پروژه حمایتی از سوی جمعیت هلال احمر کهگیلویه در روستاهای بیدستان و بردکر از توابع بخش دیشموک اجرا شد.

امان‌الله جهانبین درباره اجرای این طرح گفت: در این کاروان حمایتی تعداد ۵۵ بسته مواد غذایی و بهداشتی در بین خانوارهای روستاهای بیدستان و بردکر به ارزش ۵۵ میلیون ریال از محل کمک‌های خیرین شهرستان کهگیلویه توزیع شده است.


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر که در اردوها و کاروان‌های جهادی و نیکوکاری شرکت می‌کنند، روحیه ایثار و از خود گذشتگی در آنان دیده می‌شود و با خلوص نیت لبخند رضایت را بر گونه‌های افراد ساکن مناطق محروم ماندگار می‌کنند‌.

وی تصریح کرد: کاروان حمایتی جمعیت هلال احمر با هدف ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان و خانواده‌های روستایی با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین خیرین و داوطلبان به مناطق محروم و دورافتاده روستایی اعزام می‌شود.


به گزارش علاوه بر این در بازدید از این روستاها تعدادی از منازل مسکونی که در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده‌اند با بررسی کارشناسان شناسایی و مقرر شد پس از تشکیل پرونده به صاحبان این منازل کمک‌هایی ارائه شود.



تاریخ انتشار : 18 خرداد 1398, 11:14



» اخبار مرتبط:

  • با هدف کمک به نیازمندان طرح «ارمغان مهر» به همت جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه برگزار می‌شود
  • اجرای اردوی جهادی جمعیت هلال احمر کهگیلویه به روستای "رودریش" بخش دیشموک
  • تازه ترین جزئیات از ماجرای سقوط یک فرد از بالگرد هلال‌احمر در شوش!
  • فعالیت 32 پایگاه هلال‌ احمر در تعطیلات نوروز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • چهلمین کاروان جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در چهل سالگی انقلاب اسلامی به روستای محروم «نسه تاویس» دیشموک رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟