مشروح اخبار


» تنش در شورای فرهنگ عمومی شهر دیشموک ؛ یکی از آسیب های جدی مسئولانی هستند که وعده دروغ می دهند !



جلسه شورای فرهنگ عمومی در باحضور فرماندار ،ائمه جمعه، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه و بخش دیشموک در مسجد صاحب الزمان (ع) این شهر صبح امروز برگزار گردید.


به گزارش راک نیوز از شهرستان کهگیلویه ؛ در این سفر چمن مصنوعی روستای درغک با اعتباری بالغ بر 500میلیون تومان از محل اعتبارات نفت بدست سردار هاشمی پور افتتاح و به بهره برداری رسید.
براساس این گزارش اما این بار هم سفر سردار هاشمی به دیشموک با حاشیه ای همراه بود که در این نشست بنابر شنیده ها سخنان یکی از لیدرهای نماینده وقتی از عملکرد برخی مسئولان انتقاد کرده بود جرقه این تنش زده شد.
سرهنگ نوراله دهناد از حامیان سردار هاشمی پور در گفتگوی تلفنی با خبرنگار راک نیوز در تشریح این تنش گفت : امام جمعه دیشموک از بنده دعوت کردتا حدود ده دقیقه در مورد آسیب های اجتماعی صحبت کنم در حالیکه سخنرانان قبل از بنده از دیشموک تعریف وتمجید می کردند یادآور شدم آسیب های اجتماعی در اینجا بیداد می کند وفقر،مهاجرت ،بیکاری ،فرار وخودکشی مردم دراین منطقه نمونه هایی از آسیب های اجتماعی در دیشموک است که بی عدالتی و عدم رسیدگی مسئولان را باید به آنها اضافه کرد.
وی با بیان اینکه بعضی از مسئولان خودشان آسیب اجتماعی هتسند افزود : بدلیل اینکه برخی از مسئولان به مردم وعده هایی می دهند اما موقع عملیاتی کردن آن وقتی توان اجرایی ندارند و نمی توانند وعده های خود را عملی کنند مردم از این خلف وعده مسئولان عصبانی میشوند که این خود یک معضل و آسیب جدی است که برای نمونه به وعده نمایندگان مردم در این مجلس و مجالس قبل که وعده داده بودند جاده دهدشت به دیشموک را دوبانده کنند در حالیکه هنوز در بسیاری از مناطق دیشموک از جاده های دوران جهاد سازندگی استفاده می کنند که در واقع این هم یک آسیب اجتماعی است.
سرهنگ دهناد به بخش دیگری از صحبتش در این همایش اشاره کرد وگفت : سد پالیاب که در دوره نمایندگی آقای بزرگواری 3مرتبه خودم با ایشان همراه بودم چه از طریق هوایی و چه زمینی که مجوز این سد را گرفتند و کلنگ آن را به زمین زدند و آلان برزمین مانده و برخی دوستان آمدند عکس آن را مطرح می کنند.
سرهنگ دهناد افزود : بعدازاینکه حرف های بنده تمام شد سردار هاشمی پور با انتقاد از حرف های من گفت : من 15 میلیون پول دادم به اقای دهنادبرای برگزاری همایش  اگر راست می گوید آنرا صرف چهارتا عروسی بکنند .
دهناد در پاسخ به سوال خبرنگار راک نیوز مبنی بر اینکه کدام همایش مد نظر سردار هاشمی پور گفت :قرار بود همایشی تحت عنوان  نشست بهمئی سردسیر و گرمسیرباموضوع وحدت 2 فروردین امسال برگزار گردد که در خواست برگزاری همایش توط فرماندار و شورای تامین رد شد.
وی  دلیل  رد درخواست همایش را حمله سردار هاشمی به  فرماندار و استاندار  در همایش سال گذشته اعلام کرد و اضافه کرد : مبلغ مورد نظر سردار هاشمی یعنی همان 15 میلیون که یک خیر بوشهری آن را کمک کرد در حساب محفوظ اتس و 10 تا 15 نفر از جوانان بهمئی در جریان آن پول هستند.
لیدر شاخص ردار هاشمی با انتقاداز اینکه الان وقت گفتن مبلغ 15میلیون در این جلسه نبود گفت وقتی سردار هاشمی اینگونه حرف زد پس از صحبت های وی منم دوباره گفتم : حالا که این موضوع را مطرح کردید شما باید پاخگوی چند صد میلیارد پولی باشید که می گویند در قرار گاه خاتم در مورد شما شائبه آن مطرح است .
دهناد با بیان اینکه از حامیان سرسخت عدل هاشمی پور در انتخابات بودم و فرض بگیریم چنین پولی را حتی خرج کرده باشم در حد هزینه هایی که در دوران انتخابات هزینه کردم هم نبوده و پذیرایی که از طرفداران وی در منزلم انجام دادم وهزینه خودروهایی که در طول انتخابات وی را همراهی می کردند بیش از این مبلغ بودندو واقعا انتظار نداشتم سردار هاشمی در این نشست چنین موضوعی را مطرح کنند و در انتقاداتم اصلا محور حرف های من سردار هاشمی نبوده است.
گفتنی است راک نیوز حق هرگونه پاسخگویی برای نماینده محترم کهگیلویه بزرگ را محفوظ و آماده انتشار توضیحات دفتر نماینده یا شخص سردار هاشمی پور می باشد.



تاریخ انتشار : 12 مرداد 1398, 15:04



» اخبار مرتبط:

  • مسیر پرتردد «تنگ‌چویل» کهگیلویه به خوزستان در بحران/ وعده 6 میلیاردی عدل هاشمی چیشد؟
  • تنش در جشن بزرگ ایل بهمئی/ترک جلسه توسط نماینده کهکیلویه بزرگ و نماینده ایذه و باغ ملک/ناتمام ماندن سخنان فرماندار کهگیلویه/امیریان مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی نفت کشور:آقای هاشمی پور اول فارسی صحبت کردن را یاد بگیرید بعد از من درخواست داشته باشید
  • شفاف سازی بزرگواری در مورد ارسال مدارک به شورای نگهبان علیه موحد
  • شهردار چرام:با کمال تاسف در دوران سردار هاشمی کهگیلویه بزرگ در تمامی حوزه ها نابود شده است و عملا همه چیز تعطیل است/عملکرد هاشمی پور از بزرگواری ضعیف تر بود/کهگیلویه بزرگ تحقیر ترین دوران خود را سپری می‌کند
  • اظهارنظر"حاج عدل هاشمی "درمورد انتخابات آینده مجلس درکهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟