مشروح اخبار


» مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت



خبرنگاران همانند محیط بانان و مدافعان طبیعت دچار آسیب و صدمه هم می شوند زیرا دفاع از طبیعت و محیط زیست همواره تهدیداتی را بدنبال دارد.

به گزارشراک نیوز در آستانه  17 مرداد روز خبرنگار، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان  طی پیامی فرارسیدن این روز را به همه خبرنگاران عرصه خطیر روشنگری و اطلاع رسانی تبریک گفت.
 
براساس این گزارش در متن تبریک جعفری نژاد آمده است: عرصه خبرنگاری، عرصه تلاش برای نشر حقایق، تنویر افکار عمومی، ارتقای سطح آگاهی و شناخت جامعه است. 
خبرنگاران با انعکاس کامل و دقیق واقعیت ها و با بیان مسائل گاه تلخ و گاه شیرین، اطلاعات عمومی مردم را درباره موضوعات و مسایل مختلف، گسترش و جوامع را در جریان وقایع قرار می‌دهند؛ اما در موضوعاتی مانند محیط زیست که همگان نیازمند آگاهی و اطلاعات کافی از آن هستند تا بتوانند برای و بهبود وضعیت زندگی و سلامتی خود تصمیم بگیرند، کار خبرنگاران مهم‌تر و دشوارتر می‌شود؛ زیرا اطلاع رسانی صحیح و به‌موقع علاوه بر اینکه مانع از تخریب‌ها و آسیب‌های بیشتر می‌شود، می تواند سبب اصلاح رفتارها نیز بشود و حتی جریانات اجتماعی را برای مقابله با یک آسیب به حرکت در آورد, از موضع دفاع از طبیعت آسیب‌پذیر و شکننده برمی‌آیند و از این طریق منافع بلند مدت مردم را تسهیل می بخشند.
خبرنگاران در حوزه محیط زیست همانند محیط بانان و مدافعین طبیعت دچار آسیب و صدمه هم می شوند، زیرا دفاع از طبیعت و محیط زیست همواره تهدیداتی را به دنبال دارد.
روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه و گزارشگران کوشا و حقیقت‌طلب و به طور خاص به خبرنگارانی که با قلم و قدم خویش از محیط زیست و طبیعت دفاع کرده و در این راه زحمت کشیده‌اند، تبریک می گویم و بابت همه آنچه که متحمل شده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
                                             محسن جعفری نژاد
                             مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد
 
                             



تاریخ انتشار : 16 مرداد 1398, 05:35



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد برکنارشد
  • رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران:4متخلف شکار و صید در شهرستان گچساران دستگیر شدند
  • اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود
  • کشف لاشه ۲ قطعه دلفین در سواحل دیلم
  • رئیس اداره محیط زیست شهرستان گچساران: شکارچیان متخلف در گچساران دستگیر شدند.
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟