مشروح اخبار


» 93 مصدوم در تصادفات ۴۸ ساعت گذشته کهگیلویه و بویراحمد



سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته در شهر و جاده های مواصلاتی به استان ۵۰ فقره تصادف به مرا کز ارتباطی ۱۱۵ جهت امداد خواهی گزارش شد، که در مجموع ۹۳ مصدوم خدمات پزشکی اولیه را توسط اکیپ‌های ۱۱۵ دریافت کردند.


به گزارش راک نیوز "سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته در شهر و جاده های مواصلاتی به استان ۵۰ فقره تصادف به مرا کز ارتباطی ۱۱۵ جهت امداد خواهی گزارش شد، که در مجموع ۹۳ مصدوم خدمات پزشکی اولیه را توسط اکیپ‌های ۱۱۵ دریافت کردند.

محسن جلیلی در تشریح  این تصادفات روز (پنجشنبه و جمعه،روز۷ و۸ شهریورماه) این چنین توضیح داد:  ۲۱ مورد از این تصادفات در شهر به وقوع پیوسته است و ۲۹ تصادف در جاده های مواصلاتی به مراکز شهرها در استان اتفاق افتاده است.

سرپرست اورژانس تصادفات شهری را ۳۱ مصدوم و تصادفات جاده ای را ۵۹ مصدوم در استان در استان اعلام کرد و افزود: هفت مصدوم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ درمان سرپایی شدند و ۸۶ مصدوم دیگر با توجه به نیاز خدمات پزشکی بیشتر  توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان ها و مراکز درمانی در سطح استان انتقال داده شدند.



تاریخ انتشار : 9 شهریور 1398, 06:48



» اخبار مرتبط:

  • آمار تصادفات کهگیلویه وبویراحمد در48 ساعت گذشته
  • ۵۶ مصدوم در تصادفات امروز کهگیلویه وبویراحمد
  • دو تصادف در دهدشت و یاسوج 10 مصدوم به همراه داشت/جزئیات
  • 90 مصدوم طی 48 ساعت گذشته در جاده های کهگیلویه و بویراحمد/امدادرسانی اورژانس هوایی یاسوج به کودک5 ساله دچار سوختگی 40درصد
  • ۳۲مصدوم در پی ۱۶ تصادف در جاده های بویراحمد و دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود