مشروح اخبار


» واکنش سردار انصاری به اظهارات مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان علیه پلیس :مسئولی که حوزه اش پر از "چاله ،چوله و ویرانه" است نباید جای دیگری را "زخم" بزند




نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح برنامه های هفته ناجا با خبرنگاران صبح روز گذشته برگزار شد.

سردار انصاری پس از تشریح عملکرد نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در شش ماه گذشته، به سوال خبرنگاران پاسخ داد. 
فرمانده انتظامی استان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر "انتقاد باقری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان از رفتار پلیس" گفت: ما هیچ وقت ادعا نداریم رفتارهمکاران صددرصد بدون ایراد است، اما تعالی رفتار کارکنان اولویت ماست و جلسات زیادی در این زمینه برگزار می شود و نوع و نحوه رفتار پلیس برای ما  مهم تر از اقدام وبرخورد است.
سردار انصاری با انتقاد از اظهارات باقری علیه پلیس افزود: اگر بار دیگر وی با صحبتی بخواهد صلابت و زحمات پلیس را زیر سوال ببرد قطعا بی پاسخ نخواهد ماند.
وی تاکید کرد: در استان بیشترین مشکل و دغدغه مردم خصوصا مسافران، در حوزه گردشگری است.
وی یاد آوری کرد: مسئولی که حوزه اش پر از "چاله ،چوله و ویرانه" است نباید جای دیگری را "زخم" بزند. 
فرمانده انتطامی استان ادامه داد: در چهارسالی که در استان حضور دارم نه آقای باقری به دفتر ما آمده و نه ما به دفتر وی رفته ایم اما ارتباط بدی نداریم زیرا برای رفاه حال مردم با همه مسئولان همکاری می کنیم اما اجازه نمی دهیم کسی به جای رفع نواقص حوزه مدیریت خودش، علیه همکارانمان صحبت کرده و یا به آنها ظلم و نسبت به خدمات و زحماتشان کم لطفی کند.
سردار انصاری تاکید کرد: مدیرکل گردشگری باید به جای این حرف ها، از پولهایی که از بیت المال دراختیار دارد، سرویس بهداشتی بسازد تا گردشگران سرگردان نباشند.
وی تصریح کرد: نسبت به هر نوع مطلبی که عاری از منطق و وجدان علیه پلیس در فضای مجازی منتشر شود ورود می کنیم و از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: اگر پلیسی در برخورد ، اقدام و قضاوت، رفتار نادرستی داشته باشد، با جدیت پیگیری و با وی برخورد خواهیم کرد.
به گزارش راک نیوز ،محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی که بمناسبت روز جهانگردی در مجتمع دال دنا سی سخت برگزار شده بود از رفتار پلیس با گردشگران انتقاد کرده بود .
باقری هم چنین از تعطیلی پرواز ها و فرودگاه یاسوج نیز در این نشست انتقاد کرد که محسنیان مدیر فرودگاه یاسوج اظهارات باقری را تکذیب کرد و یادآور شدند از دی ماه سال گذشته تاکنون پروازهای فرودگاه بر روال معمول انجام می گیرد. 



تاریخ انتشار : 10 مهر 1398, 07:22



» اخبار مرتبط:

  • مدیر فرودگاه یاسوج اظهارات مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد را تکذیب کرد
  • سه جشنواره تابستانی در یاسوج و سی سخت برگزار می شود
  • آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی
  • بهره برداری از پنج طرح گردشگری در دهه فجر در استان کهگیلویه و بویر احمد
  • مدیرکل گردشگری استان خبرداد:تور گردشگری یک روزه برای خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟