مشروح اخبار


» مدیر فرودگاه یاسوج اظهارات مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد را تکذیب کرد



اظهارات مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست روز جهانگردی با واکنش محسنیان مدیرفرودگاه یاسوج همراه بود.

به گزارش راک نیوز از مرکز کهگیلویه وبویراحمد، خبرگزاری شبستان از یاسوج، درخبری نوشته : «محمود باقری» ظهر امروز (۶ مهر) در نشست خبری که به مناسبت روز جهانگردی و آغاز هفته گردشگری در هتل دال دنا شهر سی سخت برگزار شد، گفت: همه باید برای ابتدایی ترین بحث حضور گردشگری یعنی زیرساخت ها تلاش کنیم
این خبرگزاری به نقل از محمود باقری نوشت: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رکن چهارم در جذب گردشگر حمل و نقل است، گفت: اگر جاده های ما استاندارد باشد، اشتیاق برای سفر بیشتر می شود و فرودگاه نیز در این زمینه نقش به سزایی دارد.
وی با اشاره به تعطیلی پروازهای فرودگاه یاسوج، خاطرنشان کرد: این تعطیلی و تاخیر در پروازها، موجب خسارت به بخش گردشگری می شود.
باقری به سیاست گذاری در گردشگری اشاره کرد و گفت: تناقض در این زمینه باعث جذب گردشگر نمی شود، بلکه موجب دفع گردشگر خواهد شد.
به گزارش راک نیوز ، محسنیان مدیر فرودگاه یاسوج در واکنش به اظهارات مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به کار بردن واژه  "تعطیلی فرودگاه "کلمه  درستی نیست که در برخی محافل بکار برده می شود، گفت: تعطیلی فرودگاه از نظر ما تعریفی دارد اما اتفاق خاصی در فرودگاه یاسوج نیفتاده و همان 2پرواز  که از دی ماه در آن برقرارشده در حال انجام هستند.
مدیر فرودگاه یاسوج افزود: از مسئولین  انتظار داریم در اظهارات شان کمی تامل داشته باشند زیرا اینگونه اظهارات نه تنها گرهی از مشکلات استان باز نمی کند بلکه باعث می شود مشکلات دیگری به آنها افزوده شود.
وی با اشاره به تلاش و همکاری فرودگاه با گردشگری استان ، گفت :  در سال های گذشته جشنواره هوایی در فرودگاه برگزار کردیم که بعد از کیش دومین جشنواره در سطح کشور بود.
محسنیان با اشاره به اینکه جشنواره هوایی بسیار پرمسئولیت است گفت: جشنواره کشک ودوغ نیست بلکه جشنواره ای است که مسئولیت های حقوقی و ایمنی زیادی دارد و ما این مسئولیت را پذیرفیتم اما به اندازه حداقل ها هم میراث فرهنگی با ما همکاری نکرد.
وی افزود: اگرهمکاری می کردند می توانستیم این جشنوراه را در سال های بعد هم ادامه بدهیم وجشنواره هوایی می توانست صنعت گردشگری را دراین استان متحول کند.
بعنوان مثال بسیاری از جوانان مبالغ زیادی پول هزینه می کنند تا در چنین جشنواره هایی در فرانسه یا دیگر کشورها شرکت کنند در حالی که با توجه به طبیعت بکر کهگیلویه وبویراحمد، اگر همکاری در این زمینه صورت می گرفت استان کهگیلویه وبویراحمد می توانست به مقصد گردشگری بسیاری از علاقمندان به رشته های هوای نوردی  تبدیل شود.



تاریخ انتشار : 6 مهر 1398, 20:55



» اخبار مرتبط:

  • یاسوج میزبان نخستین جشنواره هوایی جنوب کشور
  • جشنواره ملی برفی در یاسوج برگزار می شود/جزییات
  • تغییرات در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی استان‌های سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود
  • سه جشنواره تابستانی در یاسوج و سی سخت برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟