مشروح اخبار


» حضور ۳ هزار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی در پیاده‌روی اربعین



رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار مددجوی کمیته امداد این استان در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال شرکت کرده‌اند.

به گزارش راک نیوز، علی حسن مظاهری با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های کاری کمیته امداد، اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی است، گفت: کمیته امداد بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های سفر این مددجویان را پس از بازگشت آنان تأمین می‌کند که در این خصوص، یک میلیارد و 582 میلیون تومان در سال جاری به این امر اختصاص‌یافته است. وی تصریح کرد: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی موجب تقویت روحیه معنوی، ارتقا باورهای دینی و آشنایی آن‌ها با سیره ائمه اطهار می‌شود. 
مظاهری خاطرنشان کرد: رشد و تقویت فرهنگ عاشورایی در بین مددجویان، از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در جهت توانمندسازی فرهنگی و فکری آنان است.
مظاهری به حضور بیش از هزار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی در پیاده‌روی اربعین سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه در سال گذشته 600 میلیون تومان به مددجویان اهداء شد. 
رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن فراخوانی از مردم نیکوکار جهت مساعدت به زائران تحت حمایت این نهاد، گفت: سامانه #074*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های مردمی در خصوص کمک به نیازمندان این نهاد است. 



تاریخ انتشار : 17 مهر 1398, 11:37



» اخبار مرتبط:

  • ۴۰ مددجوی زیارت اولی به کربلای معلی اعزام شدند
  • معرفی سامانه دریافت کمک‌های مردمی در طرح احسان حسینی در ایام محرم و صفر
  • 21 راهبر شغلی با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همکاری دارند
  • ارائه خدمات به ارزش ۴ میلیارد و 92 میلیون تومان به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت
  • اجرای 100طرح اشتغال‌زایی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟