مشروح اخبار


» آنچه در خطبه های نماز جمعه این هفته کهگیلویه و بویراحمد گذشت؟



امام جمعه گچساران گفت: امروز برخی‌ می‌خواهند آنهایی را که با طاغوت بودند و نظام اسلامی اعدامشان کرد باز دوباره رونق بدهند و سر زبان‌ها بیفتند.


گچساران:

حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته، گفت: در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است که عشق خداوند در دل مومنین نسبت به ابا عبدالله علیه السلام قرار داده شده که هیچگاه این عشق از یاد نخواهد رفت و در حقیقت راهپیمایی باشکوه و باعظمت اربعین نمایانگر این عشق الهی است.

وی افزود: ده‌ها میلیون انسان از کشورهای عالم در این راهپیمایی عظیم اربعین شرکت کردند و هیچ کس نمی‌تواند این اقتدار را بشکند و در واقع آنجا انسان متوجه می‌شود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند و عظمت اربعین آن است که همه دنیا در مقابلش ناتوان است و مقدمه‌ای برای ظهور حجت (عج) است.

حجازی تصریح کرد: حضرت آقا اخیرا در دیداری نکاتی خطاب به جوانان بیان کردند که اگر شما جوانان در مسیر حق ثابت قدم باشید کشور و دنیا اصلاح می‌شود یعنی اینکه با وعده‌های دروغین نتوانند در شما تزلزل ایجاد کنند.

امام جمعه گچساران گفت: اخیرا نیز دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت آمد نیوز را داشتیم که سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات پیچیده وی را دستگیر کردند و هنوز دنیا گیج و مبهوت مانده است و رعب و وحشتی در میان دشمنان کشور ایجاد شده است و افرادی هم در این خصوص شناسایی شده اند.

حجازی تصریح کرد: توصیه ای به  کاندیداهای مجلس آینده دارم و طبیعی است که هر کسی تلاش دارد برنده شود که در چارچوب قانون هم مانعی ندارد اما برخی جاها لازم است خطوط قرمز مراعات شود گر چه تزکیه طاغوت و تزکیه ظالم و کسانی که نظام آنها را اعدام کرد درست و شایسته نیست و به نوعی نوکری طاغوت هم افتخار ندارد.

امام جمعه گچساران گفت: این روزها دنیای استکبار تلاش می‌کند دل مردم ایران را خالی کند و متاسفانه برخی افراد نادان هستند و برخی‌ها به نوعی بر همین طبل می‌کوبند که نظام در سراشیبی سقوط است، اما بدانید که این‌گونه نیست و جهان دارد به میل ایران شکل می‌گیرد.

وی افزود: ایران‌ اسلامی امروز در جهان قدرتمند است و دولت آمریکا در حال منزوی شدن است و نیایید جوری حرف بزنید که مردم دلسرد بشوند و نه این‌گونه که از لیبرالیسم حمایت شود و آنهایی که تعمدا در مملکت هم کار شکنی می‌کنند همان تفکر لیبرالیستی را یدک می کشند.

حجازی تصریح کرد: رهبری بیان می‌دارند که دشمن در سال ۹۶ تلاش‌هایی کرد که در ۹۸ نتیجه بدهد و با این تفاسیر امروز برخی‌ می‌خواهند آنهایی را که با طاغوت بودند و نظام اسلامی اعدامشان کرد باز دوباره رونق بدهند و سر زبان‌ها بیفتند.

امام جمعه گچساران گفت: حضرت امام راحل عنوان کردند که  انقلاب ملت ایران مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است و یقین بدانید این اتفاق رخ خواهد داد بنابراین توصیه می‌کنم برخی دولتمردان و مسوولان مملکت از لیبرالیسم آمریکایی حمایت نکنید و از کسانی که خون مردم را مکیدند و با طاغوت همراه بودند و مردم را برده خودشان می‌دانستند و نظام هم اعدامشان کرد افتخار نکنید و دنیا ارزش این را ندارد که انسان افتخار به کسانی کند‌ که خون ملت را مکیدند و نظام نیز اعدامشان کرد.

وی افزود: سردار سلامی عنایت کردند و به استان ما تشریف آوردند و پروژه‌های بسیار زیادی را افتتاح کردند امروز سپاه پاسداران در کنار مردم و با اقتدار در کنار ملت حضور دارند و این از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است.

یاسوج:

آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز سوم آبان 98 ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه گفت: تقوا  یعنی از گناهان از زشتی‌ها از دروغ غیبت و تهمت گران فروشی  خودداری شود از حرام‌ها خودداری شود هر کس از این حرام ها خودداری کند اهل تقواست. 

وی با اشاره به معنای جهاد گفت: جهاد یعنی تلاش استقامت و به فکر بودن و یک معنای دیگر دارد یعنی ایستادگی در مقابل جنگ‌ها بالاترین جهاد ایستادگی در مقابل نفس اماره است هر کس  تلاش و جهاد می‌کند برای خودش است نتیجه جهاد به خود ما می‌رسد جنگ با دشمن هم برای این است که مانعی بر سر راه اسلام و دین نباشد تا جامعه از خوبی‌های دین بهره مند شود هر کس جهادی و تلاشی می‌کند و با نفس اماره مبارزه می کند نفعش عاید خودش می شود خداوند به عبادت من و شما نیازی ندارد خدا خالق و غنی به ذات است و هیچ نیازی به ما ندارد. 

وی گفت: میوه جهاد با نفس این است که انسان موفق می شود عمل صالح انجام دهد نتیجه ایمان صالح دخول در بهشت جاودان خداست.

حسینی ادامه داد: هر کس تلاش کند و با نفس و دشمن مبارزه کند برای خودش کاری کرده است خداوند از همه چیز بی نیاز است نفس انسان انسان را به بدی دعوت می کند و باید بتواند با این دشمن درونی مبارزه کند و موفق شود.

حسینی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته گفت: امروز روز یتیمی اهل اسلام است روز رحلت عزیزترین پیغمبر خدا یعنی رسول اسلام است پیغمبر خودش فرمود وقتی بر من درود می فرستید صدایتان را بلند کنید پیغمبری که خدا و فرشتگان الهی بر او صلوات می فرستند امتش باید این ذکر را در برنامه خود داشته باشند. 

وی گفت: رسول اسلام ۲۳سال با سخت ترین و آزار دهنده ترین ها مقابله کرد تا توانست از جزیره العرب مسلمانانی را تربیت کند با کسانی که نزول قرآن را قبول نداشتند جنگ می‌کرد و برای برداشتن موانع از سر راه اسلام می جنگیدند.

حسینی به ساخت هواپیمای جت آموزشی یاسین اشاره کرد و گفت: به دست فرزندان ایران اسلامی ساخته شد هواپیمایی که از نظر تجهیزات برتری بر مصنوعات دشمنان مدعی دارد این امکانات دفاعی روز به روز دقیق تر و منسجم تر ساخته می‌شود تا دشمنان بفهمند تحریم بر ایران اثری ندارد در مقابل تحریم آمریکای جهان خوار جوانان و ملت ما با کمک ارتش هواپیمای جت ساختند.

وی به کار مهم اطلاعاتی سپاه یعنی دستگیری نیما زم اشاره کرد و گفت: او مهره ای فاسد بود که حیف است اسم روح الله بر این عنصر کثیف باشد مورد حمایت فرانسه، آمریکا و موصاد صهیونیست بود این نمونه و نمادی است از اینکه ما در جنگ اقتصادی و جنگ سیاسی و اطلاعاتی می توانیم پیروز شویم و هر مهره ای را به دست بیاوریم.

دیشموک:

حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه‌های سوم آبان 98 ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به ادای فریضه نماز گفت: شیعه واقعی کسی است که از نماز حفاظت می‌کند.

وی افزود: شیعه واقعی نمازش را به تاخیر نمی اندازد و تک تک ما و مسئولان وظیفه داریم که در نماز جماعت شرکت کنیم اگر کسی بدون عذر در نماز جماعت شرکت نکرد باید او را نهی از منکر کنیم و او را امر به معروف برای ادای نماز جمعه و جماعات کنیم.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به رونمایی از جت تمام ایرانی یاسین گفت: رونمایی از جت بومی چند پیام دارد یکی اینکه می توانیم دشمنان را خوار و ذلیل کنیم دیگری ما توانستیم تحریم های دشمن که قطعات هواپیما را از ما دریغ می کردند را بشکنیم.

وی افزود: چنین کاری سجده شکر دارد که توانستیم جز 10 کشور برتر دنیا در حوزه دفاعی موشکی و جت‌های آموزشی باشیم.

حجت‌الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به شروع فتنه در لبنان همچون کشور عراق گفت: فعالیت های سفارت خانه خارجی همچون آمریکا و عربستان جریانات را هدایت می کنند تا ضربه به حزب الله لبنان بزنند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به برگزاری باشکوه اربعین حسینی گفت: شایسته است از موکب داران، جوانان، مرزداران و کسانی که از بخش ما زائر به اربعین حسینی برده اند تشکر کنیم.

وی افزود: استقبال بزرگوارنه مردم عراق در تمام دنیا بی نظیر است که از علما و نیروهای مردمی عراق تقدیر و تشکر می شود.

امام جمعه دیشموک با اشاره به هفته تربیت بدنی در هفته گذشته گفت: از زحمات بی مزد و منت کسانی که در عرصه ورزش در بخش دیشموک فعالیت می کنند تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود: ورزش در بخش ما مظلوم واقع شده است جوانان مستعدی در رشته های مختلف در دیشموک می توانند منشا خیرات شوند.

راوند در همین خصوص گفت: ورزشگاه دیشموک سکو برای نشستن ندارد چقدر خوب است مسئولان ورزش شهرستان و استان به ورزش دیشموک توجه و سکوی ورزشگاه دیشموک را درست تا با آسیب های اجتماعی با حضور در ورزش مقابله شود.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به 28 صفر سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و فرزندش امام حسن مجتبی(ع) گفت: اگر مصیبتی به شما وارد شد به یاد مصیبت پیامبر رحمت بیفتید که ملت اسلام او را از دست دادند.

وی افزود: در هر سال یک بار قرآن به پیغمبر(ص) عرضه می شد ولی در سال آخر حیات ایشان دو بار قرآن بر پیغمیبر عرضه شد.

راوند در همین خصوص گفت: پیغمبر(ص) به آقا امیرالمومنین(ع) عرضه داشت که امسال خبری هست زیرا قرآن دو بار بر من عرضه شد و سفر به آخرت نزدیک است.پیغمبر (ص) به امیرالمومنین(ع) وصیت می کند که هرکس به وعده ای داده است عمل کند و بر مسئولین هست که به تاسی از پیامبر رحمت(ص) به وعده های خود عمل کنند و دین خود را ادا نمایند.همین دو نکته را می توان بر تمام ادارات نصب کرد و اگر کسی قول می دهد که فلان جاده را درست می کنم به قول خود عمل نماید.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به گریه پیامبر در روزهای آخر عمر گفت: پیغمبر(ص) در آخر عمر گریه زیاد می کرد و می گفت مردم ظلم های زیادی به فرزندانم می کنند.
وی افزود: هرکس معرفت نسبت به امام خود نداشته باشد گمراه می شود. وقتی که امام حسن(ع) صلح را پذیرفت عده ای سجاده را از زیر پای حضرت کشیدند و او را اذیت کردند.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به شهادت نوجوان سیزده ساله شهید حسین فهمیده گفت: این روز روز بسیج دانش آموزی است و حضرت امام گفتند رهبر ما آن نوجوان سیزده ساله است.

وی افزود: تک تک ما وظیفه داریم کسانی که با سن کم آیات قرآن را در زندگیشان جاری و ساری کردند به نسل نوجوان و جوان بشناسانیم و الگو و سرمشق بگیریم.

دهدشت:
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: خداوند برای هدایت بشر پیامبرانی فرستاد تا انسان از مسیر انسانیت فطرت و اخلاق خارج نشود.

امام جمعه دهدشت گفت: انسان هر لحظه در معرض انحراف است به همین خاطر خداوند می‌فرماید شما مکلفید روزانه از من طلب هدایت کنید.

وی با بیان اینکه عقل برای هدایت بشر کافی نیست، افزود:اگر انبیا نبودند بشریت در نهایت جهالت قرار داشت.

حسینی اعتراض امام خمینی (ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون را یادآور شد و تصریح کرد: حاکمان همیشه باید دنبال عزت کشور باشند و مدیریت ذلت‌پذیر نباید پذیرفته شود.

وی گفت: آمریکا و غرب همیشه دنبال عزت خود و ذلت دیگران‌اند منافع ما برایشان مهم نیست از مسیر انسانیت خارج شده‌اند.

حسینی با اشاره به در پیش بودن 13 آبان روز گرامیداشت بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: روحیه بسیجی اگر در نوجوانان باشد توطئه‌های دشمن به جایی نخواهد رسید.

وی ادامه داد: اگر همه طراحی‌های دشمن تاکنون منجر به شکست شده بخاطر این است که مردم روحیه بسیجی دارند.

حسینی گفت: همین روحیه بسیجی باعث شده کشور ما مقاوم باشد در فشار حداکثری استکبار مقاومت داشته و پیروز میدان جنگ باشد.

وی با بیان اینکه ایران به لحاظ تکنولوژی نظامی فوق پیشرفته است، گفت: پهپاد آمریکایی قصد تهاجم داشت اما وقتی قدرت ما و تکنولوژی مافوق پیشرفته نظامی ایران را دیدند مایوس شدند.

چیتاب:
حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه 3 آبان 98 کبگیان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به مسئله حیات پس از مرگ و نیاز مردگان به خیرات در این دنیا گفت: آنچه ما در زمان حیاتمان برای خود وقف می کنیم باقیات صالحات و بعد از مرگمان صدقه جاریه حساب خواهند شد و بدانیم که مردگان برای نیازشان به دیدارمان می‌آیند.

امام جمعه کبگیان با اشاره به ساخت جت فوق پیشرفته و تمام بومی یاسین توسط جوانان توانمند نیروی هوایی ارتش هم گفت: زمانی ملتمسانه به غرب وارد کننده بودیم، امروز به قدرت توان سازندگی جوانانمان هواپیمایی ساخته ایم که به عقیده همین تحلیل گران خارجی فراتر از تصور است.

وی افزود: جوانی که در تحریم‌ها هواپیما و موشک می‌سازد که پهباد گرانقیمت و غول پهباد جهان را در کوتاهترین زمان می‌زند این جوان توان اداره کشور را دارد و توصیه می کنم کسانی که از اکتفا به قدرت داخلی خسته اند استراحت کنند.

امام جمعه کبگیان با اشاره به موضوعFATF هم گفت: تنها دلخوشی دشمن بعد از ناامیدی در برجام و تشدید تحریم‌ها همین موضوع FATF است که تعبیر اصلیش همان تمام هستی وحیثیت کشور به دست غرب دادن است که مسئولان باید در این خصوص با سرلوحه قرار دادن بیانات رهبری دقت کنند.

وی خطاب به برخی مسئولان هم گفت: آنقدری که برخی از مسئولان به بهانه حل مشکلات دلواپس مذاکره با غرب هستند اگر ذهنشان به توان داخلی و اعتمادبه جوانان معطوف می‌شد الان بیشتر این مشکلات را نداشتیم.

وحدانی فر درباره موضوع دستگیری سرشبکه آمدنیوز هم گفت: دستگیری روح الله زم توسط سربازان گنام امام زمان "عج" صاعقه عظیم هشدار سپاه به متواریان معاند مدعی بازگشت به سلطه بر نظام بود که حتی بازمانده پهلوی را مجبور به اعتراف عدم بازگشت کرد و این همان هیبت قدرت نظام جمهوری اسلامی در جهان است.

این خطیب جمعه با تشکر از حضور حماسی مردم در اربعین و مهمانپذیری مردم عراق گفت: پذیرائی از ۳۰ میلیون نفر زائر کار کمی نیست و مردم عراق با جان و دل انجام دادند.

وی با تشکر از زحمات دولت در اربعین هم گفت: عزیزان ما در راس مسئولیت در دولت نقش بزرگی در ورود خروج و خدمت دهی به زائرین سیدالشهداء"ع" داشتند که از آنان تشکر می‌کنیم.

این خطیب جمعه با اشاره به آتش سوزی در مراتع بخش خواستار همکاری و همیاری مردم با منابع طبیعی جهت معرفی سوداگران شد.

سی سخت:
نماز عبادی سیاسی جمعه سوم آبان ماه 98 شهر سی‌سخت به امامت حجت الاسلام ناصر مصباح‌نژاد برگزار شد.

مصباح‌نژاد اظهار کرد: اربعین امسال به کوری چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، باشکوه هر چه تمام و عظمت بهتر و باامنیت و آرامش بیشتر به همت نیروهای امنیتی، سپاه پاسداران و ارتش و نیروی انتظامی برگزار شد.

وی گفت: از بصیرت و اتحاد و زمان شناسی مردم فهیم و ملت‌های مسلمان و دولت‌های ایران و عراق جهت هر چه باشکوه برگزار شدن پیاده‌روی اربعین حسینی تقدیر و تشکر می‌کنم از کسانی که در قالب موکب خدمات رسانی می‌کردند، از نیروهای امنیتی به ویژه مرزداران که زحمت زیادی متقبل شدند.

حجت الاسلام  مصباح نژاد در خصوص مطالب نشریه آمریکایی فارن پالسی گفت: اعترافات قابل توجهی در مورد آمریکا در برابر ایران نوشته و گفته شده ایران در نبرد بر سر آینده خاورمیانه پیروز شده است جهان شاهد تولد خاورمیانه جدیدی است که ماهیت آن با آنچه مدنظر آمریکا بوده متفاوت است.

وی گفت: جنگ‌هایی که در یک بیش از یک دهه گذشته از سوی امریکا و متحدانش علیه ایران راه انداخته شده همگی ناموفق بوده است ایران و متحدانش در جنگ سوریه پیروز شدند و کارزار حداکثری دولت ترامپ نتوانسته ایران را به زانو درآورد.

مصباح نژاد با تبریک هفته تربیت بدنی گفت: سلامت روح و روان و نشاط و شادابی هر فرد بستگی به ورزش دارد که به لطف و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شهر سی‌سخت از نعمت‌هایی همچون سالن‌های ورزشی، استخر، زمین چمن و خانه کوهنوردی برخوردار است و مردم باید به نحو احسن از آنها استفاده کنند که جا دارد از فعالیت‌های مدیر ورزش و جوانان شهرستان تشکر و قدردانی کنم.

لنده:
حجت الاسلام «سیدهدایت الله محمودی اصل» ظهر امروز (3 آبان) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته لنده ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) کامل ترین انسانی بود که جهل، خرافه و کشتار را از بین برد و جامعه را به مدینه ای فاضله تبدیل کرد و حکومتی اسلامی تشکیل داد.

 

امام جمعه شهرستان لنده اظهار داشت: جدایی دین از سیاست از نقشه های سکولاری هاست که در زمان پیامبر اکرم(ص) این نقشه ها خنثی شد و در همان زمان نیز دین و سیاست با هم آمیخته شده بودند و امروز نیز باید همین گونه باشد.

 

وی تصریح کرد: اسلام یک دین جامعی است که جهان را می تواند رهبری و هدایت کند و اگر پس از چهارده قرن انقلابی شکل می گیرد، بدانید که ادامه همان نهضت رسول الله (ص)است.

 

امام جمعه شهرستان لنده تاکید کرد: پرهیز از اختلافات و توصیه پذیری به وحدت، مهم ترین فرایند برای پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی است.

 

محمودی اصل لوایح اف ای تی اف را نقشه های دشمنان دانست و ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر نهادهای قانونی این لایحه ها را مخالف با اصول و ارزش های انقلاب دانستند و همانند لایحه ۲۰۳۰ با آن مخالفت شد.

 

وی با اشاره به اینکه باید به قوانین کشور خود پایبند باشیم، ابراز داشت: رئیس جمهور کشورمان باید مواضع محکمی داشته باشد، چرا که دشمنان به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند.

 

خطیب جمعه شهرستان لنده با بیان اینکه دولت در دو سال باقی مانده باید به دنبال رفع مشکلات باشد، یادآور شد: در همین شهرستان لنده سالهاست پروژه ها نیمه کاره رها شده اند و این در حالی است که پروژه های عمرانی می توانند منشا خدمات نظام و دولت باشند.



محمودی اصل خطاب به مسئولان، تاکید کرد: مبادا برای عملکرد ضعیف خود و فرار از پاسخگویی تقصیر را گردن دیگران بیاندازید، بهتر است به دنبال خدمت رسانی باشیم.



وی در ادامه، گفت: رونمایی از هواپیمای نظامی یاسین توسط ارتش جمهوری اسلامی در اوج تحریم ها، یعنی شکست همه تحریم ها و تحقق شعار «ما می توانیم» در بیانه گام دوم انقلاب است.


چرام:
حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: این روزها جامعه انقلابی ما در حالی که باید به اولویت‌های اصلی کشور در اقتصاد، معیشت، فرهنگ، معضلات اجتماعی و تقویت مقاومت ملی و منطقه‌ای بیندیشد و عمل کند، به واسطه برخی سخنان و اقدامات فرافکنانه که توسط برخی مسئولان و اصحاب رسانه و تریبون‌داران مطرح می‌شود، دچار تنش‌ها و التهاباتی می‌شود که نگاه‌ها و اقدامات را از توجه به اولویت‌های اساسی کشور بازمی‌دارد.

امام جمعه چرام عنوان داشت: پدیده‌ای که نام او را دو قطبی‌سازی  گذاشته اند؛ دو قطبی‌سازی نوعی عملیات روانی به منظور جابجایی مسائل اصلی و فرعی جامعه در اذهان عمومی است و به معنای سخنان و حرکات اختلاف‌برانگیز و حاشیه‌سازی است که ازسوی برخی افراد و جریانات برای ایجاد یا دامن زدن به اختلافات انجام می‌شود تا در جامعه جز همان صدای دوقطب، صدای دیگری شنیده نشود و رخداد دیگر مورد توجه قرار نگیرد.

وی افزود: عمده‌ترین اهداف در عملیات روانی دو قطبی‌سازی عبارت است از تغییر محاسبات و رفتارهای نیروهای انقلابی در مواجهه با دشمن، ایجاد و تشدید اختلاف و دودستگی بین مردم و حاکمیت، مردم با مردم، و نخبگان با نخبگان، با هدف تولید فتنه‌های جدید و اصلی و فرعی کردن مسایل و مِه‌آلودکردن فضای جامعه به منظور به‌ اشتباه‌ افکندن مردم در اتخاذ مواضع هوشمندانه است.

حجت الاسلام افشار ادامه داد: تحریف شعارهای اصلی انقلاب اسلامی و خط امام و رهبری؛
 فضاسازی‌های کاذب، به قصد مستور کردن ناکارآمدی برنامه‌ای و مدیریتی حامیان سازش با استکبار، فرار از پاسخ‌گویی به مردم به خاطر عملکردهای ضعیف و هدر دادن توان و انرژی نیروهای انقلابی در پاسخ گویی به دوقطبی‌سازی‌های مقطعی با تحریک احساسات و عواطف دینی و انقلابی ایشان از دیگر موارد است.

وی با بیان اینکه سوال هایی با باید تیم اقتصادی دولت  علیرغم پیشرفت‌های جبهه مقاومت در منطقه جواب دهند، ابراز کرد: چرا در مسایل اقتصادی و معیشت مردم با مشکلات عدیده مواجه هستند. چرا در این چند سال ساخت مسکن برای مردم متوقف شد تا شاهد رشد صد برابری  مسکن و زمین باشیم و اقشار آسیب پذیر آرزوی داشتنن خانه را فقط در مخیله خویش داشته باشند.

وی گفت: چرا ارز ۴۲۰۰ تومانی را عده ای از آقایان گرفتند و واردات انجام نداند. برای ارزش پول ملی چه برنامه‌ای در جنگ اقتصادی مقابل دشمن بوده است. برنامه فعلی برای کمک به مردم و اقشار آسیب پذیر چیست؟.

قلعه ریسی:
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: شاهکار اطلاعاتی سپاه پاسداران در دستگیری فرد خائنی به نام زم که مورد حمایت سرویس های جاسوسی اروپا و غرب و آمریکا بود قدردانی می کنم.

وی افزود: در روزگاری که عده ای از ولایت برای اهداف ناصواب خود هزینه می کنند از مهدی ترابی که خود را هزینه ولایت فقیه نمودند تقدیر و تشکر می کنم متاسفانه خیلی هم مورد هجمه و حمله قرار گرفت انتظار است وزیر ورزش و جوانان و فرمانده کل سپاه پاسداران و ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از این جوان حمایت و تجلیل ویژه ای بعمل آورند.



تاریخ انتشار : 3 آبان 1398, 15:19



» اخبار مرتبط:

  • امام جمعه موقت دهدشت:سیل امتحان الهی برای شناخت دشمن بود
  • اعتراف تلخ امام جمعه گچساران ؛جگر امام جمعه شهر خون شده است، بعضی از مسئولان جلوی وی را می‌گیرند
  • مسئولانی که با مبانی شرعی آشنایی ندارند، محترمانه جا‌به‌جا شوند
  • نگرانی امام جمعه گچساران از وضعیت اشتغال در این شهرستان
  • مخالف مسئله اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نیستم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟