مشروح اخبار


» اخبار ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد



عبدالهی رئیس هیات کونگفو استان کهگیلویه وبویراحمد از درخشش تیم سبک توآ بانوان استان در رقابتهای قهرمانی کشور خبر و اظهار داشت :تیم بانوان استان در این رقابتها به دو مدال طلا و سه برنز دست یافت.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،عبدالهی رئیس هیات کونگفو استان کهگیلویه وبویراحمد از درخشش تیم سبک توآ بانوان استان در رقابتهای قهرمانی کشور خبر و اظهار داشت :تیم بانوان استان در این رقابتها به دو مدال طلا و سه برنز دست یافت.

مهدی عبدالهی ،رئیس هیات کونگفو استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت :تیم سبک توآ بانوان استان در رقابت های قهرمانی کشور موفق به کسب دو مدال طلا و سه برنز این مسابقات شد.

عبدالهی ،رئیس هیات کونگفو استان افزود:در این رقابتها که یکم الی سوم آبانماه به میزبانی قزوین و در رده های سنی نونهالان و نوجوانان ،با حضور 25 استان کشور ودر قالب 27 تیم برگزار شد ،بانوان کونگفو کار استان موفق به کسب دو مدال خوش زنگ طلا و سه گردن آویز برنز شدند.

رئیس هیات کونگفو کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:در این مسابقات در رده سنی نونهالان ،نازنین الوندی در وزن 41-کیلو گرم موفق به کسب مقام اول و مدال طلا شد،نجمه جانی پور در وزن 31-کیلو گرم و ساینا هاشمی در وزن 26-کیلو گرم موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شدند.

وی تصریح کرد:در رده سنی نوجوانان آیدا فدایی در وزن 60- کیلو گرم با برتری برابر حریفان به مقام اول و مدال طلا دست یافت و فاطمه آفتاب در وزن 41-کیلو گرم به مدال برنز دست یافت.

رئیس هیات کونگفو استان ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزش و کونگفو کاران استان بیان داشت :شادی موسوی و معصومه پرآور بعنوان مربی و سرپرست تیم را همراهی کردند.

***********************************
رئیس هیات کونگفو کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام سوم و مدال برنز ورزشکار استان در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

مهدی عبدالهی ،رئیس هیات کونگفو کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت :کونگفو کار کهگیلویه وبویراحمد به مقام سوم رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دست یافت.

عبدالهی ،رئیس هیات کونگفو استان افزود:رقابت های انتخابی کشور و تیم ملی بزرگسالان کونگفو از یک الی سوم آبانما به میزبانی استان کردستان در شهر قروه برگزار شد .

رئیس هیات کونگفو کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:در این رقابتها 300 ورزشکار از 33 استان کشور حضور داشتند و با هم رقابت کردند.

عبدالهی از کسب مقام سوم ورزشکار استان در این رقابتها خبر و اظهار داشت :در این مسابقات محسن رحیمی زاده در وزن 54-کیلو گرم به مقام سوم و مدال برنز دست یافت و به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شد.

*********************************
گشتاسبی نیا رئیس هیات هاکی کهگیلویه وبویراحمد از برپایی اردوی تیم ملی هاکی امید پسران کشور در شهر یاسوج خبر داد.

شهلا گشتاسبی نیا ،رئیس هیات هاکی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت :با هماهنگی فدراسیون هاکی کشور و حمایت علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردوی تیم ملی امید پسران کشور در یاسوج برگزار می شود.

گشتاسبی نیا ،رئیس هیات هاکی استان افزود:اردوی تیم ملی هاکی چمن پسران کشور از 10 الی 20 آبان ماه در شهر یاسوج برپا می شود.

رئیس هیات هاکی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:در این اردو 50 نفر از بازیکنان برتر هاکی روی چمن از سراسر کشور حضور دارند و زیر نظر مربیان تیم ملی تمرینات بدنسازی ، تکنیکی و تاکتیکی انجام می دهند.

شهلا گشتاسبی نیا ،رئیس هیات هاکی کهگیلویه وبویراحمد از حضور دو بازیکن هاکی روی چمن استان بنام های ماهان منصوری و علی ولی پور در این اردو خبر و اظهار امیدواری کرد شهر یاسوج میزبان شایسته ای برای ملی پوشان امید کشور باشد.

این مقام مسئول در هیات هاکی استان تصریح کرد:محل اسکان ملی پوشان هاکی کشور مجموعه فرهنگی ورزشی کمیته امداد امام خمینی (ره ) و محل تمرینات چمن مصنوعی دانشگاه یاسوج می باشد.

رئیس هیات هاکی کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت :این اردو به منظور برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی هاکی امید کشور با تیم ملی هاکی پاکستان که در آذرماه برگزار خواهد شد برپا می شود.

**************************************
رقابتهای چهار جانبه هاکی بانوان گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی و ورزش با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به پایان رسید.

در این مسابقات تیم های هیات هاکی بویراحمد ،تربیت بدنی دنا ،هیات هاکی استان و دانشگاه آزاد یاسوج حضور داشتند و به صورت دوره ای با هم رقابت کردند که در پایان تیم هاکی دانشگاه آزاد اسلامی به مقام نخست رسید و تیم های هیات هاکی بویراحمد و تربیت بدنی دنا مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

این مسابقات در سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان و به مناسبت هفته ی تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

شهلا گشتاسبی نیا رئیس هیات هاکی استان به همراه لیلا ایرانزاده کار قضاوت این رقابتها را بر عهده داشتند.
************************************
آئین اختتامیه دوره تربیت مربی سطح عمومی اسکواش در یاسوج برگزار شد.

آذرصفایی نیا، رئیس هیات اسکواش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آئین عنوان کرد: اسکواش ورزشی قدرتی و جذاب است که افراد بسیاری علاقمند به یادگیری آن هستند.

صفایی نیا ،رئیس هیات اسکواش استان با اشاره به برگزاری این دوره به مدت ۳ روز، گفت: باتوجه به توانمندی و علاقه ای که این چند روز از شرکت کنندگان مشاهده کردیم در صورت ایجاد کورت مناسب در استان توانایی پرورش قهرمان ملی را نیز داریم.

رئیس هیات اسکواش کهیگلویه وبویراحمد ابراز کرد: امید است یک روز شاهد برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش در این دیار باشیم.

در این آئین حدود ۲۷ ورزشکار نوجوان و جوان و ۱۵ کودک حضور داشتند که بسیاری از آنان اولین دوره حضور خود در اسکواش را تجربه می کردند.

آذرصفایی نیا رئیس هیات اسکواش استان، امیرهوشنگ گلرخ رئیس کمیته منابع انسانی و آموزش فدراسیون اسکواش، سحر فولادوند مدرس و مربی رسمی فدراسیون اسکواش و رئیس توسعه همگانی فدراسیون، محمد مهدی حسن پور دبیر کمیته استعدادیابی اسکواش و جمعی از اسکواش بازان در این آئین حضور داشتند.

اولین دوره تربیت مربی اسکواش روزهای یک الی سوم آبانماه با حضور مربیانی از سراسر استان در یاسوج برگزار شد.
*******************************************
رئیس هیات اسکواش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره با حضور مدرسین رسمی فدراسیون اسکواش و برای نخستین بار در استان برگزار شد.

آذرصفایی نیا ،رئیس هیات اسکواش کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت:جشنواره استعدادیابی اسکواش برای کودکان زیر ۹ سال در یاسوج برگزار شد.

صفایی نیا ،رئیس هیات اسکواش استان عنوان کرد: ۱۵ نفر از کودکان به همراه والدین در این جشنواره حاضر و به‌صورت مقدماتی با اسکواش آشنا و مورد ارزیابی مربیان فدراسیون قرار گرفتند.

رئیس هیات اسکواش استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: این جشنواره در راستای اهداف آموزشی کمیته استعدادیابی هیات اسکواش استان برگزار شد.

صفایی نیا تاکید کرد: تاکنون استقبال چشمگیری از این ورزش در سطح استان را شاهد بودیم که بدون شک با راه اندازی کورت ورزشی زمینه شکوفایی و پرورش استعدادهای زیادی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم می شود.

وی خاطرنشان کرد: در آینده دوره های آموزشی این هیات استمرار خواهد داشت و براساس تقویم ورزشی این هیات زمینه رشد ورزش اسکواش در استان ایجاد می شود.

*******************************
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت: در این مسابقات ۷۰ کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته و در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان شرکت داشتند که با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رضا نیکویی زاده افزود: در پایان این مسابقات در مراسمی از بنیان گذار رشته رزمی کاراته بانوان شهرستان، استاد زینب عادلپور دارای کمربند سیاه دان ۵ کاراته که از سال ۷۹ این رشته رزمی را در کهگیلویه پایه گذاری کرد نیز تجلیل شد.

********************************
معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: این تعداد در ۱۲ شهرستان ومنطقه استان با ابعاد ۳۲ در ۱۵ متر و با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال وبا مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان احداث می‌شود.

سیده فریبا حسینی در همایش تربیت بدنی با حضور کارکنان آموزش وپرورش استان افزود: برای تجهیز کلاس‌های درس تربیت بدنی در ۵ شهرستان استان وبا اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد ریال اختصاص یافت.

او گفت: ساخت سالن کنفرانس در مجموعه شهید صیاد شیرازی –تعمیر، تجهیز وبهسازی این مجموعه از دیگر برنامه‌های تجهیز فضای ورزشی استان است.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد :کسب مقام اول جشنواره روش‌های برتر تدریس، رتبه دوم کشور در مرحله استانی برنامه‌های سلامت-کسب رتبه اول کشوری تیم دادرس ورشته عکاسی سفیران سلامت وکسب نائب قهرمانی مسابقات دو ومیدانی از مقام‌های ملی حوزه تربیت بدنی در تابستان امسال است.

او گفت: در اجرای برنامه‌های ابتکاری واستانی از ظرفیت ومشارکت سپاه فتح استان-دانشگاه علوم پزشکی وشهرداری یاسوج استفاده شد.

****************************************

«بهرام قدیمی» در گفت‌وگو با خبرنگاران ، اظهار داشت: برای هاکی چمنی مردان و زنان برنامه‌های گسترده‌ای داریم و در صدد آن هستیم در این رشته مربیان خارجی استخدام کنیم.

وی افزود: با کنفدراسیون هاکی آسیا مکاتباتی را داشتیم تا مربیان طراز اول و مطرح هاکی را که می‌توانند به پیشرفت این ورزش در ایران کمک کنند به ما معرفی تا از وجود آنها استفاده کنیم.

رییس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: سرمربی امید هاکی ایران برای شرکت در مسابقات امیدهای آسیا که در کشور عمان برگزار می‌شود روز شنبه معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: لیگ هاکی ۲۰ دی‌ماه برگزار خواهد شد و تیم‌های شرکت کننده برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت می‌پردازند.

قدیمی تصریح کرد: برای پسران و دختران زیر ۱۸ سال، المپیاد را پیش‌رو داریم که اواخر آذرماه برگزار خواهد شد که هنوز میزبان این رقابت‌ها مشخص نیست.

رییس فدراسیون هاکی گفت: اردوی تیم امید هاکی از هفته آینده در یاسوج برگزار و بعد این تیم برای شرکت در اردوی خارجی راهی پاکستان می‌شود.


******************************




تاریخ انتشار : 4 آبان 1398, 10:35



» اخبار مرتبط:

  • رئیس هیات اسکواش استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • بانوی کهگیلویه و بویراحمدی سرپرست تیم ملی هاکی شد
  • سرپرست فدراسیون هاکی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد خاستگاه هاکی کشور است
  • انتخاب بانوی ورزشکار کهگیلویه وبویراحمدی بعنوان سرپرست تیم ملی هاکی بانوان
  • سرپرست هیات رزمی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: کسب یک نشان طلا و یک برنز توسط ملی پوشان رزمی کهگیلویه وبویراحمد در رقابتهای قهرمانی آسیا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟