مشروح اخبار


» امام جمعه سوق: 10 کیلومتر جاده سوق طی 15 سال سوژه خنده‌داری است



امام جمعه سوق از نبود رسانه در این بخش به عنوان یکی از علل بی‌توجهی مسؤولان به مطالبات مردم نام برد و گفت: صدا و سیما تنها به انعکاس برنامه‌های کلیشه‌ای می‌پردازد.


به گزارش راک نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل امروز در آیین تکریم و معارفه بخشداران سابق و جدید سوق اظهار داشت: طی سه سال اخیر پروژه قابل ذکری در بخش سوق به بهره‌برداری نرسیده و سهم این بخش از افتتاحیه‌های مناسبت‌های ملی تنها در حد منازل کمیته امداد یا پمپ بنزین خصوصی بوده است.

امام جمعه سوق با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی قابل کتمان نیست اما گاهی اوقات این خدمات عادلانه توزیع نمی‌شود، ادامه داد: محرومیت سوق و بی‌توجهی مسؤولان به این بخش عواملی دارد که از نبود رسانه می‌توان به یکی از علل نام برد سوق خبرگزاری ندارد که مشکلات و مطالبات مردم را فریاد بزند صدا و سیما به ضبط و پخش برنامه‌های کلیشه‌ای می‌پردازد و مشکلات را انعکاس نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: بی‌توجهی به سوق در حالی است که زمینه خدمت را برای همه استان در بحث نیروی انسانی  فراهم کرده و در حوزه‌های مختلف در صدر است.

امام جمعه سوق گفت: 10 کیلومتر جاده سوق طی 15 سال سوژه خنده‌داری است که با گذشت این همه سال هنوز به نتیجه نرسیده است با وجود اینکه این جاده در کوه احداث نمی‌شود.

وی نبود اعتبارات را دلیل قانع کننده در این مورد ندانست و افزود: چطور در دیگر پروژه‌های استان اعتبار ترزیق می‌شود آیا فقط برای سوق اعتباری وجود ندارد؟

کیانی‌اصل تصریح کرد: استاندارد لازم در جاده رعایت نشده و باید بررسی شود آیا تا 10 سال آینده جوابگو خواهد بود یا خیر.

وی به مشکلات بخشداری و شهرداری اشاره کرد و افزود: بخشداری در یک مدرسه مستقر است و با یک نفر نیرو اداره می‌شود.

امام جمعه سوق با بیان اینکه نبود بخشدار طی این مدت احساس نمی‌شد چون خدماتی برای مردم انجام نگرفته است، عدم شرکت مردم در معارفه بخشدار را ناشی از نارضایتی آنان خواند و ادامه داد: اگر مسؤول چند ماه در بخش نباشد مردم احساس نمی‌کنند زیرا کاری انجام نمی‌شود و اعتباری برای کارها وجود ندارد.

وی گفت: پروژه‌هایی در بخش وجود دارد که اگر با خدمت جهادی تکمیل شوند امید را در دل مردم زنده می‌کنند.

امام جمعه سوق ضمن قدردانی از زحمات بخشدار سابق در پیگیری مشکلات بخش گفت: انتخابات را بدون کوچکترین مشکل برگزار کرد و برای پیگیری مطالبات مردم حتی از مقامات مافوق تذکر گرفت.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس ادامه داد: بخشدار جدید مسیر سختی در پیش دارد نیاز است از آرای مردم حفاظت شود می‌خواهیم همان‌طور که در گذشته انتخابات بدون حاشیه برگزار شد با بی‌طرفی و امنیت کامل برگزار شود.



تاریخ انتشار : 4 آبان 1398, 12:00



» اخبار مرتبط:

  • نمی‌توانیم برای رفع مشکلات موجود در استان معجزه کنیم
  • ساخت جاده دهدشت به سوق در کهگیلویه متوقف شد
  • پس از کش قوس های فراوان بخشدار دیشموک منصوب شد
  • عدل هاشمی پور: علیمردانی مدیر کلی نیست که بتواند در این استان خدمت کند/مدیر کلی که عرضه برگزاری یک مناقصه را ندارد به این استان خیانت می کند
  • با هدف کمک به نیازمندان طرح «ارمغان مهر» به همت جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟