مشروح اخبار


» پس از کش قوس های فراوان بخشدار دیشموک منصوب شد



پس از کش قوس های فراوان بخشدار جدید دیشموک منصوب شد و صالح دادی نژاد رفت و حسن امیریان عضو شورای شهر دیشموک جایگزین آن شد.


به گزارش راک نیوز؛ پس از کش قوس های فراوان بخشدار جدید دیشموک منصوب شد و صالح دادی نژاد رفت و حسن امیریان عضو شورای شهر دیشموک جایگزین آن شد.

سید علی پوزش عصر امروز در مراسم آئین تکریم و معارفه بخشدار دیشموک در پاسخ به برخی انتقادات نسبت به تغییر بخشدار دیشموک، گفت: با وجود اینکه سلایق متفاوت است، اما هیچ‌کس با بخشدار سابق دیشموک مشکلی ندارد.

وی اضافه کرد: بحث جابجایی و گردش مدیریت آن هم در حوزه سیاست، یک امر بدیهی و لازم است.

فرماندار کهگیلویه، هدف از این تغییر و تحولات سیاسی را تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف عنوان کرد و افزود: وقتی از تودیع و معارفه صحبت می‌شود، یعنی تودیع به معنای رحمت و معارفه به معنی نعمت یاد می‌شود.

پوزش اضافه کرد: وقتی شخصی را معارفه می‌کنند یعنی اینکه فرصت خدمتگزاری برای وی ایجاد شده و این بهترین زمان برای خدمت به مردم است.

وی، انتخابات پیش‌رو در کهگیلویه بزرگ را به دلیل وجود بحث برجام، تجمیع انتخابات و خدمت دولت تدبیر و امید با اهمیت عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه تبیین کرد: بخشدار جدید دیشموک وابسته به هیچ جناح خاصی نیست و با شخصیت سیاسی قبل خود تفاوت دارد، به این دلیل که نماینده همه مردم دیشموک به عنوان بخشدار خواهد بود و در خدمت‌رسانی به همه طیف و جناح‌ها نباید از هیچ تلاشی دریغ نکند.

پوزش در پایان با بیان اینکه بخشدار جدید دیشموک با امام جمعه مشکلی ندارد، متذکر شد: حسن امیریان باید در برخورد با همه به صورت یکسان عمل کند و همه با هم با اتحاد به پیشرفت این منطقه کمک کنند.

*با وجود حضرت امام خامنه‌ای هیچ گزندی به نظام ما وارد نمی‌شود

رئیس سابق شورای اداری دیشموک نیز گفت: تا حضرت امام خامنه‌ای را داریم هیچ گزندی به نظام ما وارد نمی‌شود.

‌صالح دادی‌نژاد ‌‌با بیان اینکه اصل برای ما ولایت و نظام است، جناح‌بندی‌های سیاسی همه برای تثبیت نظام است و هر طیف و گروهی با هر تفکری همه در 9 دی توانستند برنامه‌ریزی‌های طولانی‌مدت دشمنان را درهم بپیچند و فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ انداختند.

وی افزود: تا حضرت امام خامنه‌ای را داریم هیچ گزندی به نظام ما وارد نمی‌شود.

رئیس شورای اداری سابق دیشموک گفت: سه سال و نیم در خدمت مردم فهیم، شجاع، متعصب و ولایتمدار دیشموک بوده‌ام، مردمی که 29 شهید گلگون‌کفن این منطقه شاهد ولایتمداری آنها است.

وی اضافه کرد: شهدای این منطقه شاهدی بر حماسه‌های بزرگ ایل سترگ بهمئی می‌باشند و بخش مهمی از تاریخ کهگیلویه وبویراحمد به نام ایل بزرگ بهمئی ثبت شده است.

وی، در ادامه به مدت فعالیت خود در دیشموک و کارهای صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در هنگام قبول این مسئولیت، پیشنهادات زیادی را داشتم ولی به خاطر خدمت به مردم، دیشموک را برگزیدم.

وی با بیان اینکه، در مدت خدمتم به عنوان بخشدار دیشموک، شعارم ولایتمداری و خدمتگذاری به مردم بوده است، تصریح کرد: همچنان بر این اصول پایبند خواهم بود.

دادی‌نژاد با اشاره به اینکه اگر چه در زمان دولت احمدی‌نژاد و چه در دولت تدبیر و امید، فشارهای زیادی بر کشور بوده است و با کمبود بودجه روبرو بودیم ولی در این منطقه به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات زیادی ارائه شد.

وی، پایدار شدن آب شرب شهر دیشموک، بهره‌مندی همه محلات شهر دیشموک از نعمت آب‌ شرب، افزایش از 35درصد به بیش از 65درصدی آسفالت و زیرسازی راهها و در شرف آسفالت و زیرسازی بودن برخی جاده‌های روستایی دیشموک، افزایش تعداد شبکه‌های تلویزیون از 3شبکه به 20 شبکه دیجیتالی را از جمله کارهای صورت گرفته در زمان خود اظهار کرد.

وی، احداث جاده‌های عشایری مناطق رودریش و کولاب به صورت خارج از برنامه و تخصیص بودجه را از مهمترین کارهای مورد نیاز مردم عشایری عنوان و تصریح کرد: بیش از 12 روستا با کمک دهیاران و استاندار بهسازی و طرح‌هادی در آنها اجرا شد.

وی با بیان اینکه، هم‌اکنون بیش از 90درصد روستاهای دیشموک از آنتن‌دهی تلفن همراه ایرانسل و همراه اول بهره‌مند هستند، تصریح کرد: تشریف‌فرمایی وزیر محترم بهداشت دولت تدبیر و امید، ویزیت رایگان بیش از 7 هزارنفر در حوزه چشم‌پزشک و دندان‌پزشک، انجام 490 عمل جراحی چشم توسط متخصصان چشم‌پزشکی، احداث زایشگاه به دستور وزیر بهداشت از بهترین و نویدبخش‌ترین کارهای صورت گرفته شده در مدت فعالیت بنده به عنوان بخشدار دیشموک بود.

وی، طرح 230 هکتاری درختکاری آجم دیشموک را یکی از بزرگترین طرح‌هایی دانست که قرار است بزودی به بهره‌برداری برسد.

در پایان این مراسم از زحمات دادی نژاد تقدیر و حکم انتصاب امیریان قرائت شد.



تاریخ انتشار : 9 دی 1394, 19:17



» اخبار مرتبط:

  • شفاف سازی یک مسئول :هیچ فرد و جریانی در انتخاب مدیر جدید آموزش و پرورش دیشموک نقش نداشت
  • گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
  • راه‌اندازی فرستنده دیجیتالی در دیشموک و چاروسا
  • مرگ ناگهانی رئیس شورای شهر دیشموک
  • آخرین مسئول سیاسی دولت احمدی نژاد درکهگیلویه عزل شد/امیریان جایگرین دادی نژآد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • فاضل حقیقی خواه

    • 17 دی 1394 14:38
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    باسلام خدمت همشهریهای عزیز هرچند دیر شنیدم ولی انتخاب اقای امیریان شخصی باسواد وبا غیرت را به بخشداری دیشموک به تمام بخش دیشموک تبریک عرض میکنم امید وارم که دولت تدبیروامید در همه کارهایش موفق باشد فاضل حقیقی خواه
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟