مشروح اخبار


» سرایت تفکر فرهنگ تبلیغ فاتحه خوانی ازکاندیداهای گچساران به کهگیلویه بزرگ



همدردی با کسانیکه در سوگ عزیز از دست رفته ای داغدار هستند امری انسانی –اسلامی است تا جائیکه گفته می شود برخلاف مذموم بودن هرگونه ریا کاری حضور در مراسم وهمدردی با صاحبان عزا امری پسندیده تلقی می گرددکه تا حدود زیادی می تواند از سنگینی مصیبت بر فرد بکاهد و کررا در ادبیات تسلیتی نیز این موضوع گفته می شود.


 به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛  اگرچه بارها بر رفتار نمایندگان مجلس و کاندیداهای ورود به بهارستان بخاطر در پیش گرفتن حضور مستمر در مراسمات فاتحه خوانی بجای ارائه راهکار و برنامه انتقاد وارد بوده است اما مدتی است کاندیداها و حتی نماینده مجلس در گچساران اقدام به بارگذاری آگهی  مراسمات ختم و تشییع برخی از شهروندان فوت شده می کنند.

این رویه جدیدا به کهگیلویه  بزرگ نیز سرایت کرده است بطوریکه  یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیش تر صفحه اینستاگرام وی با واکنش و نقد به رفتار های نماینده مجلس و گاها موضع گیری علیه دولت بروز می شد جدیدا به انتشار پوستر مراسم درگذشتگان  روی آورده است.

بنظر می رسد در شرایطی که اطلاع رسانی ها از طریق پیامک به راحتی صورت می پذیرد ، روی آوردن کاندیداها به انتشار آگهی مراسم ختم نوعی بازگشت به گذشته و مدلی دیگر از سرمایه گذاری بر روی فاتحه خوانی بجای ارائه برنامه برای ورود به مجلس می باشد که باید از آن بعنوان عقب گرد از راه توسعه یاد کرد.

            



تاریخ انتشار : 12 آبان 1398, 09:38



» اخبار مرتبط:

  • حمله پیامکی کاندیداهای شورای شهر درکهگیلویه وبویراحمد
  • بیانیه انتخاباتی حجت الاسلام بزرگواری؛ باید جوانان سرنوشت استان را تعیین کنند نه مراسمات فاتحه خوانی و تشکیلات ریاکارمذهبی
  • هجوم کاندیداهای انتخابات مجلس به مراسمات دربهبهان!+عکس
  • توضیحات یک منبع آگاه درمورد عکسی از موحد که سوژه رسانه ها شد+تصویر
  • حضور کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس گچساران و باشت در مراسم تشییع پیکر آیت الله امیراحمد تقوی+تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟