مشروح اخبار


» حمله پیامکی کاندیداهای شورای شهر درکهگیلویه وبویراحمد



در حالیکه 2.5 ماه دیگر به انتخابات شورای شهر و روستا باقی مانده اما تنور این انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد خیلی زود روشن شده است.

 تبریک عید نوروز بهانه ای است تا..


راک نیوز : در حالیکه 2.5 ماه دیگر به انتخابات شورای شهر و روستا باقی مانده اما تنور این انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد خیلی زود روشن شده است.

 تبریک عید نوروز بهانه ای است تا کاندیدای این انتخابات با ارسال پیامهای تبریکی شهروندان را پیامک باران کنند.

از زمان تحویل سال تا روزهای اخیر برخی افراد اقدام به ارسال گسترده پیامک به شهروندان از طریق سامانه های پیام کوتاه کردند.

این پیامک ها ابتدا با تبریک عید آغاز می شد و سپس در پایان آن نام فرد همراه با مدرک تحصیلی او می آمد.

 

در ابتدا برخی شهروندان از این پیامک ها ابراز تعجب می کردند اما همین که تعداد آنها زیاد شد فهمیدند که کار، کار کاندیداهای شورای شهر است.

اما تبلیغات کاندیداهای شورای شهر در یاسوج تنها به این پیامک ها ختم نمی شود و آنها باز هم به بهانه عید، خانه به خانه می روند و در پوشش تبریک عید، بساط تبلیغات انتخاباتی خود را پهن می کنند.

این روزها کمتر خانه ای است که حداقل یک شب میزبان یکی از این کاندیداها که انگار تعدادشان از دوره های پیش زیاد تر شده، نبوده باشد.

 

شیوه دیگر کاندیداهای شورای شهر برای تبلیغات و جمع آوری رای، حضور در مراسم ختم و یا فاتحه خوانی است و این کاندیداها در این روزها تلاش می کنند هیچ مراسمی را از دست ندهند.

آنطور که گفته می شود اعضای شورای شهر یاسوج در انتخابات دور چهارم شوراها از هفت نفر به 9 و یا 11 نفر افزایش می یابد و این باعث شده همه اسب خود را برای حضور در این شورا زین کنند.

اما یکی از آفت های انتخابات شوراها در دوره های قبل، قومی و طایفه ای شدن انتخابات بود که این مسئله ماهیت این شورا را که می تواند نقش مهمی در توسعه شهر داشته باشد، تا حدودی زیر سوال برده است به طوری که هر طایفه تلاش می کند نماینده ای در این شورا داشته باشد.

باید در انتظار ماند و دید که در چهارمین دور از انتخابات شورای شهر، شاهد رقابت بین متخصصین امور شهری خواهیم بود و یا بازهم این طوایف هستند که در این انتخابات میدان داری می کنند و انتخابات شوراها عرصه ای برای رقایت و وزن کشی آنان خواهد بود.








مهر/



تاریخ انتشار : 17 فروردین 1392, 12:29



» اخبار مرتبط:

  • مهلت بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر تمدید شد
  • هیئت نظارت بر سر دوراهی تایید یا ابطال انتخابات شورای شهر بوشهر
  • بر اساس جدول زمانبندی انتخابات/تبلیغات انتخاباتی پنج شنبه رسما آغاز می‌شود
  • تذکر شورای نگهبان به برخی کاندیداها/تا روز انتخابات می توان در صلاحیت نامزدها تجدید نظر کرد
  • آخرین فرصت تأیید صحت انتخابات شورای شهر صدرا اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟