مشروح اخبار


» فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز 13 آبان ماه دعوت کرد



فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در پیامی از مردم همیشه در صحنه شهرستان بویراحمد جهت حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه دعوت به عمل آورد.

به گزارش راک نیوز، فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در پیامی از مردم همیشه در صحنه شهرستان بویراحمد جهت حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه دعوت به عمل آورد.

در متن پیام سرهنگ پاسدار سید روح الله شاهینی آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ گواهی می‌دهد از آن زمانی که پرچم سرخ اباعبدالله الحسین(ع) پیشاپیش پرچم سه رنگ ایران در میادین جهاد و جانبازی به اهتزاز درآمد و ملت بزرگ ایران به تأسی از مقتدای خود امام خمینی(ره) فرهنگ عاشورا را اساسنامه حیات و ممات خویش قرار داد، دیگر وقایع تلخی همچون تسلیم شدن کشور در جنگ‌های جهانی اول و دوم و فرجام کودتای ننگین 28 مرداد در عرصه سیاسی تکرار نشد. این عزت ملی مثال زدنی در برابر استکبار جهانی با محور آمریکای جنایتکار ثمره بنا کردن خاکریزهای اعتقادی در برابر دشمن است که بر تارک آن، شعار پرمغز "سیاست ما عین دیانت ماست" تابنده‌تر از پیش ظهور و بروز پیدا کرد.
یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.

اگرچه امروز همگان شاهدند که نظام سلطه خوی شیطانی، ملت بزرگ ایران را آماج توهین قرار می‌دهد اما مردم بصیر ایران و شاگردان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) دیر زمانی است که به تبعیت از آیه شریفه "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِکُمْ لاَ یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُون" مکر و حیله‌های دشمن را می‌شناسند و به دشمن اعتماد ندارند و دریافته‌اند که پایانی برای خباثت‌ها و دشمنی‌های آمریکا و نوچه‌های اروپایی‌ها و منطقه‌ای‌اش وجود ندارد.
اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه،بسیجیان شهرستان بویراحمد ضمن گرامیداشت این روز و ادای احترام به ارواح طیبه شهدا اعلام می‌دارند همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان شرکت می نماییم و از آحاد مردم دعوت می‌کنند تا با حضور پرشکوه خود در آیین‌های بزرگداشت سیزده آبان، دشمنان نظام را مأیوس و نور امید را در دل مستضعفان و آزادیخواهان جهان برافروزند.
فرماندهی سپاه شهرستان بویراحمد



تاریخ انتشار : 12 آبان 1398, 18:41



» اخبار مرتبط:

  • معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اقتدار ایران در راهپیمایی 13 آبان به رخ استکبار جهانی کشیده می شود
  • مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در گچساران مشخص شد
  • 13 آبان یک کلاس معرفت‌افزایی است
  • دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران از مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن
  • با حضور اقشار مختلف؛راهپیمایی ۱۳ آبان در گچساران برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟