مشروح اخبار


» پیام تسلیت مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد به خانواده زارعی



سید اسدالله هاشمی در پیامی مرگ شهادت گونه البرز زارعی کوهنورد ناجی زاگرس را به خانواده داغ دیده وی ، جامعه کوهنورد وطبیعت دوستان کشور تسلیت گفت.

در پی مرگ البرز زارعی کوهنورد هم استانی عزیزی که در عملیات اطفاء حریق خائیز ، دچار سوختگی بیش از ۶۰ درصد شده بود و متاسفانه پس از نزدیک به سه هفته به دیار باقی شتافت، تا اولین مرگ در راه اطفاء حریق استان باشد، هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست، در پیامی مرگ شهادت گونه وی را به خانواده داغ دیده این عریز، جامعه کوهنورد و طبیعت دوست کشور تسلیت گفت.
براساس این گزارش متن پیام بدین شرح است:
مرگ شهادت گونه البرز زارعی کوهنورد هم استانی عزیزی که در اطفاء حریق جنگلهای خائیز ، بیش ۶۰ درصد از بدن خود را فدا کرده بود ، موجب اندوه بسیار اینجانب و تمامی همکاران در خانواده محیط زیست شد. بدون شک علاوه بر این اندوه، مرگ قهرمانانه و پرافتخار این عزیز درس بزرگی برای تمامی ما در فداکاری و احساس مسؤولیت در برابر محیط زیست است.جنگل‌های زاگرس به عنوان بخش مهمی از میراث طبیعی و ملی ما اهمیت حیاتی بسیاری برای تمام مردم منطقه دارد و دفاع از آن و به مصاف آتش رفتن، مردانگی، جسارت، شهامت و ازخودگذشتگی بسیاری می‌خواهد که این دلیرمرد با جان خود بر آن صحه گذاشتند و بدون شک روح پرافتخار وی بر بلندای زاگرس و در ذهن و قلب مردمان کهگیلویه و بویراحمد و سراسر کشور تا ابد جاری است.
اینجانب به نمایندگی از دکتر کلانتری معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مجموعه کارکنان این سازمان، ضمن ابراز تأثر عمیق از این حادثه و تسلیت به خانواده‌ این عزیز با بازماندگان داغ دیده ، ابراز همدردی می نمایم.از درگاه خداوند برای وی طلب مغفرت ورحمت الهی و برای بازماندگان و خانواده داغ دیده صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.
سید اسدالله هاشمی 

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 30 خرداد 1399, 17:07



» اخبار مرتبط:

  • معاون محیط طبیعی وتنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست وارد خائیز شد
  • پیام قدردانی مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد از همراهی مردم و مسئولان خوزستانی در مهار آتش 
  • مدیر کل محیط زیست استان ایلام به یک کهگیلویه و بویراحمدی رسید
  • سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه وبویر احمد منصوب شد
  • مدیرکل گمرکات استان فارس درگذشت دکترولوی را تسلیت گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود