مشروح اخبار


» ابتلای چهره شاخص دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ویروس کرونا + آخرین وضعیت جسمانی



راک نیوز-پیشروی کرونا در شیراز به سنگر سلامت فارس رسید.

دکتر عبدالرسول همتی سخنگوي دانشگاه علوم پزشکی شیراز  که قریب ۵ماه در کنار مبارزان خط مقدم با کرونا حضور خستگی ناپذیر داشت تازه ترین شکاردر بستر بيماري كروناست.
معاون بهداشتي و رييس مركز بهداشت دانشگاه علوم پزشكي شیراز در گفتگو با خبرنگار راک نیوز در مرکز استان فارس با تایید مثبت شدن تست کرونا گفت : طی دوشب گذشته با احساس تب و لرز شدیدبه مرکز درمانی مراجعه و تست کرونا دادم که نتیجه آن مثبت اعلام شد.
دکتر همتی در تشریح آخرین وضعیت جسمانی خود با بیان اینکه در حال حاضر در قرنطینه خانگی هستم، افزود: میزان درگیری ریه هایم با این ویروس هنوز مشخص نیست و امیدوارم که نیازی به بستری نباشد و با ماندن در قرنطینه خانگی بتوانم این ویروس را شکست دهم.
معاون بهداشتي و رييس مركز بهداشت دانشگاه علوم پزشكي شیراز ضمن درخواست از مردم برای پرهیز از سفر های غیر ضروری یادآور شد: بدون کمک مردم، کنترل بیماری امکان پذیر نیست و باید فرهنگ استفاده از ماسک، به فرهنگی عمومی تبدیل شود.
دکتر همتی تاکید کرد: رفتار ویروس تغییر پیدا کرده و خطرناک‌تر شده است، به طوری که میانگین سن ابتلاء و فوت، از ۴۴ سال به ۳۹ سال و کودکان زیر ۱۰ سال تغییر یافته است



تاریخ انتشار : 21 تیر 1399, 16:07



» اخبار مرتبط:

  • روند ابتلا به ویروس کرونا در استان فارس صعودی است + آمار تفکیکی جدید
  • 69 نفر در فارس به آمار کرونا اضافه شدند
  • معاون علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: شناسایی ۷۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان فارس
  • آخرین آمار کرونا در فارس/ شیراز همچنان در صدر
  • شناسایی ۱۲۰ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس/ مردم غفلت نکنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود