مشروح اخبار


» تشدید نظارت‌ها بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و بانک‌های دولتی بویراحمد



راک نیوز/ سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: ادارات و بانک هایی که دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند به فرمانداری و استانداری معرفی می شوند.

دکتر محمد یزدان‌پناه، افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا بیشترین تاکید، نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مراکز و اماکن پرازدحام، خصوصا نهادهای دولتی و بانک ها .می باشد

وی اظهارکرد: از ابتدای طرح کنترل و مبارزه با کووید۱۹ بازدیدهای مستمر از سوی بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان انجام گرفت و امروز نیز در راستای تشدید نظارت بر رعایت و اجرای دستورالعمل های بهداشتی در محیط کار، ۹ تیم بازرسی در قالب کارشناسان بهداشت حرفه ای و محیط بیش از ۵۵ واحد کاری دولتی، ادارات، بانک ها و...را بازدید نمودند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد ضمن تشکر از برخی ادارات و بانک‌ها جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از بانک‌ها و ادارات با وجود تذکرات قبلی هنوز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند و مشاهده می شود که در یک بانک یا اداره مدیر آن از ماسک استفاده نمی کند و به تبع آن کارمندان آن مجموعه نیز از ماسک استفاده نمی کنند و این یک خطر جدی است.

یزدان‌پناه ادامه داد: با توجه به وضعیت پیش آمده برای شهرستان، انتظارداریم مردم، دستگاه‌های دولتی، بازاریان و کسبه ها حساسیت بیشتری به خرج دهند و به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند خدمت ارائه ندهند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، وی بیان کرد: علاوه بر تشدیدبازرسی‌های آشکار، نظارت‌های نامحسوس نیز انجام خواهد گرفت، ادارات و بانک‌های متخلف با مستندات جهت برخورد قانونی به فرمانداری و استانداری معرفی می شوند.



تاریخ انتشار : 5 مرداد 1399, 09:43



» اخبار مرتبط:

  • مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه عنوان کرد؛ تشدید نظارت بر بازار و اماکن عمومی کهگیلویه در راستای مقابله با بیماری کرونا/تصاویر
  • شناسایی 2497 بیمار مبتلا به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد/وضعیت نارنجی 5 شهرستان استان
  • بازدید سرزده مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد از کشتارگاه‌های طیور یاسوج
  • جمع‌آوری 700کیلوگرم اقلام خوراکی غیر قابل مصرف از نیمه دوم فروردین ماه تا کنون در کهگیلویه
  • طرح تشدید نظارت‌ نوروزی بر مراکز عرضه فرآورده‌های دامی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟