مشروح اخبار


» تجلیل از کارکنان آزاده گمرک بوشهر با حضور ناظرگمرکات استان



همزمان با فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی طی مراسمی با حضور ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر و معاونین ایشان  از کارکنان آزاده گمرک بوشهر تجلیل به عمل آمد.

همزمان با فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی طی مراسمی با حضور ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر و معاونین ایشان از 5 نفر از کارکنان آزاده گمرک بوشهر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راک نیوز و به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر ؛ در این مراسم ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهارداشت: رشادت ، شهامت و ایثارگری آزادگان بهترین الگو برای نسل جوان امروز می باشد و حفظ و نگهداری و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده بسیار حائز اهمیت می باشد.

بهروز قره بیگی افزود: یاد و خاطره آزاده های سرافراز میهن همواره باید زنده نگه داشته شود و تقدیر از این افراد تنها می‌تواند گوشه‌ای از رشادت‌ها و فداکاری‌های آن ‌ها را جبران نماید.

در این مراسم حاج آقا سید امرالله دهقانی یکی از آزاده های سرافراز گمرک بوشهر که به نمایندگی از سایر همسنگران خود حضور داشت به بیان خاطرات کوتاهی از حدود 8 سال اسارات خود در کشور عراق پرداخت.


در پایان این مراسم از ایشان و دیگر کارکنان آزاده گمرک بوشهر با اهداء لوح ، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

تجلیل از کارکنان آزاده گمرک بوشهر با حضور ناظرگمرکات استان

 



تاریخ انتشار : 1 شهریور 1399, 09:55



» اخبار مرتبط:

  • گمرکات استان بوشهر سازمان برتر جشنواره شهید رجائی شد
  • مدیرکل گمرک وناظر گمرکات استان بوشهر منصوب شد
  • سفر رئیس کل گمرک ایران به استان بوشهر
  • 28کشورجهان مقصد کالاهای صادراتی از گمرکات استان بوشهر
  • بسیج گمرک برای مقابله با شرایط تحریمی / خدمت رسانی گمرک تعطیلی ندارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟