مشروح اخبار


» حضور متکي و قاليباف در انتخابات قطعي شده است



حزب اسلامي ايران زمين روز دوشنبه هفته آينده تشکيل جلسه خواهد داد و بر اساس تصميمات گذشته شوراي مرکزي در روزهاي آينده با افرادي همچون قاليباف، رضايي، پورمحمدي و متکي که حضورشان در انتخابات آتي رياست جمهوري قطعي شده است ديدار و گفت‌و‌گو خواهيم کرد. که البته ممکن است آقاي جليلي نيز وارد دايره اين ديدار‌ها شود.

 

 دبير کل حزب اسلامي ايران زمين گفت: در جلسات حزب مقرر شد تا در روزهاي آينده با افرادي همچون قاليباف، رضايي، پورمحمدي و متکي که حضورشان در انتخابات آتي رياست جمهوري قطعي شده است، ديدار و گفت‌و‌گو کنيم.

ابوالقاسم رئوفيان در گفت‌و‌گو با ايلنا تصريح کرد: حزب اسلامي ايران زمين روز دوشنبه هفته آينده تشکيل جلسه خواهد داد و بر اساس تصميمات گذشته شوراي مرکزي در روزهاي آينده با افرادي همچون قاليباف، رضايي، پورمحمدي و متکي که حضورشان در انتخابات آتي رياست جمهوري قطعي شده است ديدار و گفت‌و‌گو خواهيم کرد. که البته ممکن است آقاي جليلي نيز وارد دايره اين ديدار‌ها شود.

دبيرکل حزب اسلامي ايران زمين در خصوص چگونگي اطلاع از قطعيت حضور اين افراد درانتخابات آتي نيز خاطرنشان کرد: به هر حال رفتار‌ها و رفت و آمد‌هاي اخير گوياي اين مساله است ضمن اينکه فعاليت‌هاي صورت گرفته از سوي حاميان اين شخصيت‌ها نيز موکد حضور آن‌ها است.

وي با بيان اينکه در اين جلسه سه نفر به عنوان اولويت‌هاي ما براي انتخابات انتخاب خواهند شد، گفت: به هر دليلي ممکن است فرد مورد حمايت حزب موفق به حضور در تمام مراحل انتخابات نشود با توجه به اينکه فعاليت‌هاي حزب نبايد بلاتکليف بماند تصميم بر اين شد تا از ميان اين افراد سه نفر را با اولويت بندي مشخص کرده و از آن‌ها حمايت کنيم.رئوفيان با تاکيد بر اينکه حزب بر هيچ فردي متکي نيست عنوان کرد: رياست دولت يازدهم فردي را مي‌طلبد که در حوزه‌هاي اقتصادي و امنيتي مدير و مدبر باشد بنابراين از فردي حمايت خواهيم کرد که چنين ويژگي‌هاي بارزي در وي احراز شده باشد.

وي با بيان اينکه جبهه ايستادگي نيز همچون حزب اسلامي ايران زمين اين سياست‌ها را دنبال مي‌کند، گفت: در ادامه فعاليت‌هاي خود با شخصيت‌ها و افراد تاثيرگذار کشور از جمله مراجع تقليد ديدار خواهيم داشت نهاد‌ها و گروه‌هايي همچون جامعه روحانيت، جامعه مدرسين و جبهه پيروان خط امام و رهبري‌ که البته همه اين فعاليت‌ها با هدف رسيدن به وحدت انجام مي‌شود.

رئوفيان با تاکيد بر اينکه رسيدن به وحدت به معناي تمرکز اصولگرايان بر روي يک گزينه نخواهد بود، تصريح کرد: درگيري اصولگرايان با يکديگر و با اصلاح طلبان از عوامل آسيب رسان به کشور خواهد بود بنابراين بايد ضمن رعايت اين موارد قوانين بازي را نيز رعايت کرد.



تاریخ انتشار : 2 آذر 1391, 07:28



» اخبار مرتبط:

  • هيچ دولتي تا اين حد مورد حمايت رهبري نبوده است
  • افزايش رفت و آمد سياسيون در اتوبان تهران- قم
  • «1+2» جمع است يا تفريق؟
  • اصلاح‌طلبان بايد با تمام توان در انتخابات شرکت کنند
  • حمايت اصلاح‌طلبان از کانديداي غيراصلاح‌طلب خودکشي سياسي است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟