مشروح اخبار


» ساخت سرپناه برای نیازمندان بشاگردهرمزگان باهمکاری خیران



با مشارکت خیر؛احداث و واگذاری 4 واحد مسکونی به نیازمندان مناطق محروم بشاگردمخقق گردید.

طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان بشاگرد، 4 واحد مسکونی افتتاح و به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در مناطق محروم سردشت شهرستان بشاگرد تحویل داده شد.
به گزارش راک نیوز و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد؛ احمد محمودی، فرماندار شهرستان بشاگرد در مراسم تحویل واحدهای مسکونی به نیازمندان منطقه محروم سردشت، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش‌های گسترده‌ای به‌منظور تأمین مسکن محرومان و نیازمندان داشته است، از افتخارات کمیته امداد و ما این است که با احداث این واحدهای مسکونی علاوه بر اینکه سرپناهی مطمئن برای خانواده‌ها ساخته شده است سبب کاهش آلام و رفع بخشی از مشکلات آنان نیز گردیده است.
مرتضی شاکری، رئیس کمیته امداد سردشت شهرستان بشاگرد نیز در این مراسم، گفت: کمیته امداد با همکاری و مشارکت یک فرد خیر و نیکوکار، تعداد چهار واحد مسکونی در روستاهای نورآباد، مُلکن، نَزگوار و درنگ مَدو احداث و تحویل خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم سردشت شهرستان بشاگرد نمود.
این مقام مسئول یادآور شد: این واحدهای مسکونی با مشارکت یک هم‌وطن خیر و نوع‌دوست و بااعتباری بالغ‌بر 360 میلیون تومان ساخته‌شده است.
رئیس کمیته امداد سردشت، گفت: همچنین پنج واحد دیگر نیز با مشارکت موسسه خیریه اشرف الانبیاء با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال ساخت است که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تحویل خانواده‌های تحت حمایت این نهاد خواهد گردید.
شاکری ضمن تشکر از همراهی خیران در تأمین مسکن نیازمندان، افزود: کمیته امداد کمک‌های مختلف خیرین را باهم افزایی سایر منابع خود به سمت نیازهای اساسی، همچون مسکن سوق می‌دهد تا بتواند دغدغه نیازمندان به‌ویژه مناطق محروم را کاهش دهد.

   

ساخت سرپناه برای نیازمندان بشاگردهرمزگان باهمکاری خیران

 

ساخت سرپناه برای نیازمندان بشاگردهرمزگان باهمکاری خیران

 



انتهای پیام



تاریخ انتشار : 25 آبان 1399, 12:13



» اخبار مرتبط:

  • به همت خیران نیکوکار؛ 5خانواده مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد صاحب‌خانه شدند
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمدخبر داد: بهره برداری از 35 واحد مسکن مددجویی
  • 261 نفر از ایتام کهگیلویه و بویراحمد صاحب‌خانه می‌شوند
  • مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی در مناطق کمتر برخوردار
  • افتتاح دو مرکز نیکوکاری کمیته امداد در سی سخت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟