مشروح اخبار


» پرداخت ۳میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج



رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: سه میلیارد و 150 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان این اداره و اقشار نیازمند از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت‌شده است.

مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج،گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی یکی از برنامه‌های کمیته امداد، برای توانمندی مددجویان و حل مشکلات آن‌ها است.
وی با اشاره به اینکه سه میلیارد و 150میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج پرداخت‌شده است، افزود: این میزان تسهیلات به 620 نفر از مددجویان و افراد نیازمند پرداخت‌شده است.  
حیدری با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی پرداخت می‌شود، گفت: از میزان تسهیلات پرداخت‌شده به مددجویان در سال جاری 346 مورد بااعتبار یک میلیارد و 780 میلیون تومان از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بوده است.
وی تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی از محل بانک قرض‌الحسنه مهر را 229 مورد عنوان کرد و افزود: تسهیلات پرداخت‌شده در این بانک یک میلیارد و 145 میلیون تومان است.
حیدری اظهار کرد: از محل منابع بانک رسالت نیز 45 مورد تسهیلات بااعتبار 225 میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند کمیته امداد منطقه یک یاسوج در سال جاری پرداخت شد.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 26 آبان 1399, 11:37



» اخبار مرتبط:

  • پرداخت 2هزار مورد تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد در ۶ ماه نخست سال جاری
  • 28 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان ​از صندوق امداد ولایت
  • پرداخت 23 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟