مشروح اخبار


» خبر خوش مدیرعامل شرکت ایرانسل برای روستائیان استان کهگیلویه و بویراحمد



معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از احداث ۵۱ سایت ایرانسل در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح ارتقاء و توسعه ارتباطات روستایی خبر داد

به گزارش راک نیوز، بیژن عباسی آرند در نشست با مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ارتقا‌ء و توسعه ارتباطات روستایی در سطح کشور خبر داد و گفت: در سفر چند سال پیش وزیر ارتباطات به کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر ۴۰ سایت ایرانسل برای استان تعریف شد که پیش‌بینی می‌کردیم ۶ ماه اقدامات انجام و این سایت‌ها روشن شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: ۴۰ مورد سایت به دلایلی به ۳۶ مورد کاهش یافت و با پیگیری‌های انجام شده تنها ۲۷ مورد انجام گرفت و ۹ مورد به دبیل عدم صدور مجوز منابع طبیعی انجام نشد.
وی از سفر وزیر ارتباطات به کهگیلویه و بویراحمد طی دو هفته آینده خبر داد و گفت: در سفر وزیر ۵۱ سایت ایرانسل برای استان پیگیری می‌کنیم که با همکاری همراه اول و انجام ۹ سایت باقیمانده، تا اردیبهشت سال آینده بالغ بر ۷۰ سایت در استان احداث خواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه برای احداث این سایت‌ها نیازمند برق پایدار و راه ارتباطی مناسب برای احداث سایت‌ها هستیم، گفت: از شما مدیران استان برای احداث این سایت‌ها که در مناطق روستایی است کمک می‌خواهیم و مصوب می‌کنیم هر گونه خسارت مالی به منابع طبیعی را می‌پذیریم و پرداخت می‌کنیم.
عباسی با بیان اینکه تلاش کنیم و دست به دست هم دهیم تا این طرح در استان به نتیجه برسد افزود: روستائیان کهگیلویه و بویراحمد باید بتوانند از این ظرفیت بهره‌‌مند شوند لذا به مدیران استان توصیه می‌کنم این فرصت ارزشمند را از دست ندهند.
مدیرعامل شرکت ایرانسل توسعه ارتباطات در روستاها را قدمی در راستای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و خاطرنشان کرد: همکاری نزدیک و فشرده‌ای را از مسئولان استان برای رساندن تجهیزات به روستاها نیاز داریم.
آذر صفایی‌نیا در جمع‌بندی این نشست با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در اولویت اجرای طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات قرار دارد، گفت: زمانی بود که مدیران ما باید به دنبال فرصتی در تهران بودند تا بتوانند در سطح ملی رایزنی می‌کردند اما وضعیت برعکس شده و می‌بینیم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داوطلب احداث ۵۱ سایت شده و از مسئولان استان انتظار همکاری دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دستگاه‌های  استان این برنامه را جزء وظایف کاری خود بدانند و همکاری داشته باشند. اقدامات دستگاه‌های مربوط مانند شرکت برق، منابع طبیعی، راهداری و دیگر دستگاه‌ها را رصد و به استاندار گزارش می‌کنم.
وی خطاب به دستگاه‌ها حاضر در جلسه گفت: برای فراهم کردن زمینه‌ احداث ۵۱ سایت ایرانسل اگر با مشکلی مواجه شدید سریعا اطلاع دهید تا مشکلات را حل و فصل کنیم./فارس 



تاریخ انتشار : 30 دی 1399, 12:36



» اخبار مرتبط:

  • تجلیل وزیر ارتباطات از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید وزیر ارتباطات بر رفع مشکلات شبکه ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • فرزند شایسته چرام مدیرعامل شرکت ایرانسل می شود /جزییات
  • معاونت جدید نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات به یک کهگیلویه و بویراحمدی رسید
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟