مشروح اخبار


» رئیس صنعت ،معدن و تجارت شهرستان لنده منصوب شد



تورج رزمجو گفت: نیاز شهرستان لنده به ایجاد و استقرار و استقلال ادارات یکی از نیاز های ضروری است که استقرار اداره صمت می تواند باعث تنظیم بازار و رفع نارضایتی های موجود در سطح بازار شود.

به گزارش راک نیوز؛ظهر امروز جلسه معارفه مسئول نمایندگی اداره صمت شهرستان لنده با حضور فرماندار شهرستان و مسئولان شهرستانی کهگیلویه وبویراحمد در سالن اجتماعات لنده برگزار شد.

تورج رزمجو در جلسه معارفه مسئول نمایندگی اداره صمت شهرستان لنده با اشاره به نقش موثر این اداره در کنترل و نظارت بر وضعیت بازار گفت:اداره صمت یکی از ادارات مهم در تنظیم و کنترل بازار است که نقش راهبری و مدیریت آن می تواند علاوه بر رفع نیازمندی های شهروندان باعث تنظیم ثبات قیمتی در بازار نیز شود.
وی افزود:مدیریت خوب علوی در اداره صمت در شهرستان کهگیلویه یک مدیریت خوب و دارای کارنامه ای درخشان است که امیدواریم با همکاری سایر ادارات بتوانیم در مسیر توسعه و پیشرفت روز افزون شهرستان گام های اساسی برداریم.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:اصلاحات اساسی در حوزه صمت در کهگیلویه یکی از اقدامات ارزشمند این مدیر بود که با برخی منافع افراد در تضاد بود که این مهم باعث نشد تا وی دست از تلاش های سازنده خویش در حوزه های مختلف بردارند.
رزمجو گفت: امروز مدیر جدید اداره صمت شهرستان لنده را که پیشنه خوبی در حوزه مدیریتی دارند را به عنوان سرپرست جدید اداره صمت شهرستان لنده معارفه می شود.
وی گفت:نیاز شهرستان لنده به ایجاد و استقرار و استقلال ادارات یکی از نیاز های ضروری است که استقرار اداره صمت می تواند باعث تنظیم بازار و رفع نارضایتی های موجود در سطح بازار شود.
فرماندار شهرستان لنده گفت:نیروهای توانمند هرکجا باشند با وجدان کاری خوب خود در مسیر خدمتی خود گام های اساسی در رفع مشکلات مردم برخواهند داشت.



در ادامه نیز یاسین علوی سرپرست نمایندگی اداره صمت شهرستان لنده گفت: توجه به نیاز شهروندان و تنظیم و کنترل بازار یکی از مهمترین وظایف ما است که بدون هیچ اغماضی این مهم در دستورکار قرار خواهد گرفت.



وی افزود: شهرستان لنده دارای پتانسیل ها و قابلیت های بسیار خوبی در حوزه معادن است که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت عظیم نیز نهایت بهره لازم را ببریم.


سرپرست نمایندگی اداره صمت شهرستان لنده گفت: در طول این سال ها رعایت حقوق مصرف کننده به عنوان یک اولویت کاری بوده است که برخورد قاطع با متخلفین نیز به عنوان شاکله اصلی خدمتم را نیز خواهیم داشت.


لازم به ذکر است که حکم مسول نمایندگی اداره صمت از سوی احمد حکیم رئیس اداره صمت شهرستان کهگیلویه صادر شد.



تاریخ انتشار : 30 بهمن 1399, 12:23



» اخبار مرتبط:

  • اداره کمیته امداد لنده به مدیریت تبدیل می‌شود
  • رئیس بهزیستی شهرستان لنده منصوب شد/جزئیات
  • فرماندار لنده :موازی کاری ادارات بزرگترین مانع توسعه لنده
  • سرپرست جدید اداره دامپزشکی لنده معرفی منصوب شد
  • بیش از 240 تن برنج و شکر در کهگیلویه، چرام و لنده توزیع می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟