مشروح اخبار


» بخشدار سرفاریاب منصوب شد



 در مراسمی که با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد، مرتضی دانایی‌نیکو بخشدار جدید سرفاریاب با اشاره به این‌که بخش سرفاریاب دارای ظرفیت‌های بالقوه عظیمی در حوزه کشاورزی و معدن است، تأکید کرد: با تکیه بر همین ظرفیت‌ها و سعی در به فعل در آوردن آ‌ن‌ها می‌توان شاهد رونق روز افزون این منطقه بود.

وی تکمیل جاده سرفاریاب به باغچه سادات را گامی مهم در توسعه این بخش عنوان کرد و بیان داشت: خروج از بن‌بست می‌تواند سرفاریاب را به یکی از قطب‌های گردشگری و اکوتوریسم استان تبدیل کند.

بخشدار سرفاریاب عنوان داشت: وجود معادن غنی بوکسیت در این منطقه می‌تواند به عنوان یکی از پتانسیل‌های عظیم این منطقه در جهت توسعه هر چه سریع‌تر شود.

در این مراسم محمد رازی‌پور بخشدار سابق سرفاریاب با بیان این‌که خدمت به مردم سرفاریاب را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانست تصریح کرد: مردم سرفاریاب در این مدت یار و یاور بخشداری بودند و از همه آن‌ها به جهت قدرشناسی تشکر می‌کنم.

دانایی‌نیکو  با بیان این‌که مردم سرفاریاب همواره در کنار نظام و رهبری بوده‌اند، اظهار کرد: تقدیم بیش از 70 شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرینی در تاریخ مردمان این دیار شهید‌پرور است.

در این مراسم طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مرتضی دانایی‌نیکو به عنوان بخشدار سرفاریاب منصوب و از زحمات محمد رازی‌پور تقدیر شد.

به گزارش فارس، مرتضی دانایی‌نیکو پیش از این معاونت حراست استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مسئول حراست فرمانداری کهگیلویه و مسئول حراست شهرداری لیکک را در پرونده کاری خود داشت.




تاریخ انتشار : 14 آذر 1391, 07:47



» اخبار مرتبط:

  • شورای بخش سرفاریاب تشکیل شد
  • سرفاریاب چشم انتظار شبکه دیجیتال!
  • وقتی کابل های روستای تنگ انار کوچ کردند!+عکس
  • جشن بازگشایی مدارس در بخش سرفاریاب برگزار گردید
  • سدشرابگروˈ دربخش سرفاریاب شهرستان چرام بزودی به بهره برداری می رسد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود