مشروح اخبار


» 3 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد



فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق با کشف ۹ فقره سرقت در بهمئی

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از دستگیری یک نفر سارق ساختمان‌های نیمه کاره، محتویات درون خودرو و پول و اسکناس با کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از  پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"سید نورالله تقوی نژاد"در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره، محتویات درون خودرو و پول و اسکناس در سطح شهرستان بهمئی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی گسترده یک نفر سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره، محتویات درون خودرو و پول و اسکناس را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره،محتویات درون خودرو و پول و اسکناس در سطح شهرستان بهمئی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*************************
کشف ۳۳ کیلو تریاک در دنا
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف ۳۳ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سمند در محور یاسوج-اصفهان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید تقی رضوی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین پایش خودروهای عبوری محور یاسوج-اصفهان به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۳۳ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان دنا خاطرنشان کرد:در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

************************
کشف احشام قاچاق در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف احشام قاچاق به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سید محمد موسوی" اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی عبداللهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضایی در محور بهبهان-گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه نیسان حامل احشام قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۵ راس احشام قاچاق از نوع گوساله که قاچاقچیان قصد انتقال آنها را به یکی از استان های همجوار کشور برای صادرات غیر قانونی داشتند، کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی احشام کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو در این راستا دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.



تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1400, 12:37



» اخبار مرتبط:

  • 2 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 2خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • چند خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری سارق داخل خودرو و ساختمان‌های نیمه کاره در کهگیلویه
  • کشف ۹۴ کیلو تریاک در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟