مشروح اخبار


» پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار



سردار ً کیقباد مصطفاییً فرمانده انتظامی استان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

سردار ً کیقباد مصطفاییً فرمانده انتظامی استان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام بدین شرح است:
"ن . والقلم و ما يسطرون "
هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید "محمود صارمی" به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاشهای صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.
خبرنگاران طلايه داران راستين خدمت به نظام خبررساني در جمهوري اسلامي ايران همواره سعي بر آن داشته‌اند كه با تلاش وافر، جهان را با هاله‌اي از قداست در هم آميزند، تا آنچه را كه عرضه مي‌دارند ارزش خدايي به خود گيرد. خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند، خبرنگاران وجدان بيدار جامعه جهانی و تصويرگر زمان خويشند، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها ‌تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان  سلامتی و توفيق روز افزون مسئلت می نمایم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی



تاریخ انتشار : 17 مرداد 1400, 17:57



» اخبار مرتبط:

  • تبریک فرمانده انتظامی شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار
  • خبرنگاران، تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزی و وظيفه اند
  • پیام تبریک جناب سرهنگ محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه به مناسبت روز خبرنگار
  • پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
  • شهردار دوگنبدان روز خبرنگار را تبریک گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟