مشروح اخبار


» نمایش خانواده گچسارانی کاندیدای جشنواره فجر شد



این نمایش نامه که براساس داستان های  رومئو و ژولیت ویلیام شکسپیر میباشد با بازی سه عضو اصلی این خانواده گچسارانی  وبنام "جنون سرعت "در بازبینی جشنواره فجر نمره قبولی کسب کرد.


این نمایش نامه که براساس داستان های رومئو و ژولیت ویلیام شکسپیر میباشد با بازی سه عضو اصلی این خانواده گچسارانی وبنام "جنون سرعت "در بازبینی جشنواره فجر نمره قبولی کسب کرد.
به گزارش راک نیوز  : نوید جهانزاده  نویسنده داستان در ادامه افزود که کار نویسندگی نمایش  را با همکاری غزاله رشیدی به سر انجام رساندم .وی مدت زمان این نمایش را حدود یک ساعت وبیست دقیقه ذکر کرد .
این کارگردان جوان از جمشید جهانزاده ،محمد ساربان ،فرزانه نشاط خواه،رحمان حقیقی،آرزو افشار،حمیدرحیمی،شاهین اعلایی نژاد،دارا جامه بزرگ،حامد شیخی،سامان کرمی وبشیر پرستار  بعنوان بازیگران نمایش خود نام برد .
جهانزاده ی پسر از پدر خود بعنوان مدیر تولید این اثر یادکرد.نمایش "جنون سرعت"سومین کار از گروه هنری "فان فار "میباشد که امسال در تلاش برای راهیابی به جشنواره فجر میباشد .
این گروه در جشنواره 29 فجر نیز با نمایش "فرشتگان برفراز شهر"توانستند هنر خود را به مخاطبان نمایش در جشنواره فجر دوسال پیش نشان دهند.
نوید درپایان مهم ترین آرزوی خود وگروه هنری فان فار را سرگرمی و رضایت تماشاگر با استفاده از شیوه های جدید وتجربه نشده در تئاتر  میداند.
پایگاه خبری راک نیوز برای این خانواده هنرمند گچسارانی الاصل آرزوی موفقیت وسربلندی دارد.
منتظر خبرهای بعدی این گروه از همین پایگاه خبری باشید.



تاریخ انتشار : 30 آذر 1391, 01:53



» اخبار مرتبط:

  • برای اولین بار نمایش خانواده گچسارانی راهی بخش اصلی جشنواره فجرشد
  • نگاهی بر جشنواره ی تئاتر فجر امسال
  • برترین های بیست و پنجمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور در یاسوج معرفی شدند.
  • موفقیتی بزرگ برای هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی
  • استقبال شیرازی ها از "چاله"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟