مشروح اخبار


» استقبال شیرازی ها از "چاله"



تالار حافظ شیراز امشب میزبان یک هزار تماشاگر برای تماشای دیدن نمایش "چاله" است.

به گزارش راک نیوزبه نقل از مهر، در حالیکه کمتر از یک ساعت از مراسم افتتاح نخستین جشنواره تئاتر فجر در شیراز نگذشته بیش از یک هزار نفر در تالار حافظ جمع شده اند.

 نمایش "چاله"به کارگردانی، "سهیل بیرقی" و بازی "اندیشه فولادوند"، "عمارتفتی" و"عاطفه نوری"، در اولین شب این جشنواره توانسته تمامی صندلی های تالار حافظ را پر کند و این استقبال نوید حضور بیشترین تعداد تماشاگر را در اولین دوره تئاتر فجر در شیراز دارد.

داستان نمایش "چاله" در مورد دو زن و یک مرد است که در یک چالهٔ عجیب افتاده‌اند و فضایی که از آن به پایین پرت شده‌اند بسته شده و در این میان این نمایش حالت های متفاوت و روانی گوناگونی از این نفرات ارایه می کند.

طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته تا زمان پایان نخستین جشنواره تئاتر فجر، هر روز صبح ساعت 11 نشست تخصصی نقد و بررسی نمایش شب گذشته انجام می شود و در کنار آن نیز نشست خبری عوامل نمایش برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره که در مراسم افتتاح به جای مجری نیز فعالیت می کرد پس از سخنرانی استاد هودی به جایگاه رفت و خبر داد که به تازگی زمین تالار مرکزی مهر شیراز  که در اختیار اداره غله قرار داشته واگذار شده در حالیکه اسفند ماه سال گذشته در این محل با حضور وزیر ارشاد مراسم کلنگزنی انجام شد.




تاریخ انتشار : 27 دی 1391, 00:24



» اخبار مرتبط:

  • حضور خاتمی در اجرای نمایش «چاله»+عکس
  • نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شیراز برگزار می شود
  • یاسوج میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر
  • تغییر برنامه های جشنواره فیلم فجر شیراز/"ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه" به جمعه موکول شد
  • نمایش کارگردان دهدشتی بابازی بهاره رهنما وپژمان جمشیدی درشیراز به روی صحنه رفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟