مشروح اخبار


» خبر خوش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد: آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های راهداری استان با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد ریال



سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های راهداری با اعتبار 2 هزار و 500 هزار میلیارد ریال خبر داد.

خبر خوش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد:

آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های راهداری استان با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد ریال 


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های راهداری با اعتبار 2 هزار و 500 هزار میلیارد ریال خبر داد.


به گزارش راک نیوز؛دکتر آله کرم جانی پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت و گفت؛بهره برداری از این پروژه‌ها و کلنگ زنی پروژ های جدید در توسعه حمل و نقل جاده‌ای استان نقش مهمی را ایفا می‌کند.



سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود، آیین افتتاحیه و کلنگ زنی این پروژه ها در تاریخ 20 اسفند الی 24 اسفند ماه 1400 برگزار می شود.


وی در ادامه افزود ؛این آیین با حضور استاندار،مجمع نمایندگان استان،معاونت محترم عمرانی و فرمانداران شهرستان های استان در مرکز ۴ شهرستان به نمایندگی از دیگر شهرستان های استان برگزار خواهد شد.


جانی پور خاطر نشان کرد: تمام پروژه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای است که به صورت مستمر و با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شوند.





خبر خوش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد:   آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های راهداری استان با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد ریال

 



تاریخ انتشار : 15 اسفند 1400, 11:55



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهمئی منصوب شد
  • معاون راهداری اداره کل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گچساران
  • با پیگیری نماینده کهگیلویه بزرگ محقق شد؛ کلنگ زنی ۳۸۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری کهگیلویه
  • آخرین وضعیت پروژه جاده طسوج شهرستان چرام
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟