مشروح اخبار


» 2 خبر جدید از اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد



به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد به همراه معاونین آموزش متوسطه و ابتدایی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در محفل قرآنی دانش آموزان دبیرستان مهدیه اکبرآباد حضور شرکت کردند.

محفل انس با قرآن:

برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با میلاد کریم حضرت امام حسن مجتبی(ع) در یاسوج
به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد به همراه معاونین آموزش متوسطه و ابتدایی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در محفل قرآنی دانش آموزان دبیرستان مهدیه اکبرآباد حضور شرکت کردند.
به گزارش راک نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد؛ در آیین معنوی محفل انس با قرآن که در دبیرستان دخترانه مهدیه اکبرآباد برگزار شد علاوه بر مولودی خوانی چند تن از قاریان ممتاز کشوری و استانی آیاتی از کلام روحبخش الهی را تلاوت کردند.



*******************************

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد:
فرهنگی کهگیلویه وبویراحمدی مقام سوم جشنواره ملی دانشجویی ضربان انتظار را کسب کرد
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: حسین دولت دوست از فرهنگیان خوشنام کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره ضربان انتظار که در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) برگزار شد، در بخش ادبی موفق به کسب مقام سوم این جشنواره  ملی گردید.
به گزارش راک نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد؛ حسنعلی عزت خواه افزود: این جشنواره در موضوعات ادبی ،هنری و فرهنگی ویژه منجی عالم بشیریت حضرت مهدی موعود(عج) توسط دانشگاه بین اللملی امام رضا (ع) برگزار شد که ایشان موفق به کسب رتبه سوم در بخش ادبی این جشنواره گردید.
گفتنی است: حسین دولت دوست فرهنگی کهگیلویه وبویراحمدی در آموزش و پرورش استثنایی استان مشغول خدمت است که در جشنواره های مختلف موفق به کسب رتبه های ملی و استانی شده است.



تاریخ انتشار : 29 فروردین 1401, 13:57



» اخبار مرتبط:

  • آموزش وپرورش دهدشت رتبه دوم جشنواره نوجوان خوارزمی کشور را کسب کرد
  • معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش دهدشت خبر داد ؛ دبیران آموزش وپرورش دهدشت رتبه اول استان در جشنواره آزمایشگاهی علوم تجربی را کسب کردند
  • مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: جذب سرباز معلم توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد
  • برگزاری محفل انس با قرآن توسط آموزش و پرورش گچساران+عکس
  • آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد ممتازجشنواره بین المللی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود