مشروح اخبار


» معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد: فخرفروشي با اسلحه در فضاي مجازي، مساوي بازداشت



افرادی که اقدام به تهیه تصاویری از خود در حین حمل اسلحه و انتشار در فضای مجازی به قصد قدرت نمایی می کردند، با رصد قضایی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویر احمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، افرادی که اقدام به تهیه تصاویری از خود در حین حمل اسلحه و انتشار در فضای مجازی به قصد قدرت نمایی می کردند، با رصد قضایی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

حمید نادریان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تشکر از چشمان تیزبین و اقدام به موقع آنان در ارسال گزارش به سامانه ی سامد، با اعلام این خبر، اظهار داشت: با وصول خبر مردمي به سامانه "سامد ك.ب" و تلاش رئيس دايره ی اطلاعات كلانتري 11 ياسوج، گروهي كه با تصرف چندين قبضه اسلحه جنگي غير مجاز كلاش و تجهيزات نظامي بي سيم، اقدام به انتشار تصاوير قدرت نمايي در فضاي مجازي استان نمودند، شناسايي و با صدور دستورات قضايي ، تحت رصد اطلاعاتي قرار گرفتند.
     
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه افزود: متهمين اين گروه 7 نفره در يك عمليات پليسي، همگی دستگير و سريعاً بازداشت شدند و جهت تكميل تحقيقات مقدماتي در پليس اطلاعات و امنيت استان و زندان مركزي ياسوج بسر مي برند.
وی گفت: به فضل خداوند متعال، تا كنون با اعتماد عمومي مردم عزيز استان به سامانه ارتباطي سامد ك.ب، در دادستاني مركز استان، جرائم متعددي كشف و با قاطعيت دستورات قضايي صادر، متهمين دستگير و بازداشت شده اند.
نادريان معاون دادستان مركز استان در پايان تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه مطلع باشند، اقدامات آنان در محيط عمومي فضاي مجازي استان، تحت اشراف كامل است و با مخلان امنيت رواني عمومي به شدت برخورد قانوني و بدون اغماض خواهد شد لذا اميدوارم اين پرونده به عنوان نمونه اي از اقدامات قضايي، براي افرادي كه همچنان سوداي تفاخر به اسلحه و انتشار تصوير اسلحه و خودنمايي با آن را دارند، عبرتي آموزنده باشد.
شهروندان گرامي استان كهگيلويه و بويراحمد مي توانند از طريق خط ارتباطي سامد ك.ب با شماره 09172109773  گزارشات و مطالب خود را جهت بررسي از طريق پيام رسان هاي مطرح بصورت محرمانه ارسال نمايند.



 

 

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد: فخرفروشي با اسلحه در فضاي مجازي، مساوي بازداشت

 





تاریخ انتشار : 31 فروردین 1401, 10:55



» اخبار مرتبط:

  • بازداشت هر دو عامل تيراندازي شب گذشته در خيابان شصت متري ياسوج
  • دستگيري باند كلاهبرداري و پولشويي در مركز استان کهگیلویه و بویر احمد
  • معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد:فضای مجازی در رصد کامل و شناسایی اقدامات مجرمانه
  • معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: شناسايي و انهدام باند فساد
  • 2 خبر جدید از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟