مشروح اخبار


» دعوت از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در پویش نذر قربانی



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه عید سعید قربان از مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در پویش نذر قربانی جهت کمک به نیازمندان دعوت می کنیم.

 قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان، گفت: ادای قربانی یکی از سنت­های حسنه ای است که در روز عید سعید قربان توصیه شده است و کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره و همه ساله یکی از پیشگامان نشر و توسعه این سنت حسنه در کشور است.
وی افزود: به منظورکمک به افزایش رفاه غذایی خانواده های نیازمند و نشر و ترویج سنت حسنه قربانی و عینیت بخشیدن به نیت نیکوکاران ضرورت دارد از ظرفیت حداکثری مناسبت با عظمت عید سعید قربان بهره برداری لازم انجام شود. 
مبشری به پویش نذر قربانی کمیته امداد اشاره و بیان کرد: پویش نذر قربانی، طرحی است که در آستانه عید سعید قربان به منظور جمع آوری نذورات برای رسیدگی به امور نیازمندان و کمک به معیشت آنان در کمیته امداد اجرا می‌شود.
وی افزود: از جمله اهداف این طرح، ترویج فرهنگ و سنت حسنه­ی انفاق و قربانی در طی سال و به خصوص در ماه ذی‌الحجه، فراهم کردن حضور مردم و  مشارکت حداکثری آنها به منظور ارتقاء سطح رفاه غذایی نیازمندان جامعه کمک به ایجاد همبستگی مادی و معنوی اجتماعی، همدلی و نوع دوستی در جامعه است.
مبشری با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) که فرموده «اگر مردم می‌دانستند در قربانی چه آثار و برکاتی است، قطعاً قرض کرده و قربانی می‌کردند»، گفت: این فرموده امیرالمؤمنین(ع)  نشان از ارزش بسیار بالای انجام قربانی دارد.
وی گفت: از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت می کنیم تا با مشارکت در پویش نذر قربانی و اهداء نذورات خود به کمیته امداد یاری گر نیازمندان این نهاد باشند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به درگاه‌های مشارکتی جهت پویش نذر قربانی در استان اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی و گوشت قربانی خود را به دفاتر ادارات کمیته امداد در سراسر استان اهدا کنند.
مبشری تأکید کرد:  کد دستوری #074*1*8877* ، سایت emdad.ir و همچنین شماره کارت 6037997950030479 صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز از درگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیران نیکوکار در این خصوص است.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 15 تیر 1401, 13:42



» اخبار مرتبط:

  • استقرار 90 پایگاه برای جمع‌آوری نذورات قربانی در کهگیلویه و بویراحمد
  • به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س)؛ اهدا 250 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) دهدشت برای جمع آوری نذورات در عید سعید قربان
  • 9 میلیارد تومان به نیازمندان کمک شد
  • 240 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود