مشروح اخبار


» پیام تبریک مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید سعید غدیر



جمعی از مسولان استانی و شهرستانی با صدور پیام های عید سعید غدیر را تبریک گفتند.

به گزارش راک نیوز،جمعی از مسولان استانی و شهرستانی با صدور پیام های عید سعید غدیر را تبریک گفتند.




متن پیام ها به شرح زیر می باشد:




پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام بمناسبت عید غدیر خم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با صدور پیامی عید غدیر خم را تبریک گفت.
 در این پیام آمده است:
غدير، تنها يك حادثه تاريخي وصرفاً نام يك سرزمين نيست ، بلکه يك تفكر بنيادي و چشمه اي خروشان از تداوم خط نبوت است كه تا پايان هستي مي جوشد .
غدير، سرچشمه هميشه جوشان ولايت است كه از سينه تفتيده "خم" به جام محبت دوست‌داران پيامبر و خاندانش جاري است. نشانه‌اي است از تداوم خط نبوت، روز اكمال دين، اتمام نعمت و موجب خشنودي خداست. پيشوند غدير، رسالت است و پسوند آن، ولايت و امامت. غدیر روز تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی(ع) و عید پیمان و عهد است.
رمز عید بودن غدیر، کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت است.
غدیر این عید بزرگ و این حادثه ، بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت ، و بر ماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده در راه تحقق آرمانهای والای نظام و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سرتا سر گیتی گام برداریم.
اینجانب با تبریک این عید بزرگ و خجسته به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان چرام ، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره گیری از آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی پور
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام


*******************************
پیام تبریک دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت عید سعید غدیر خم
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرا رسیدن عید غدیر خم را تبریک گفت .
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرا رسیدن عید غدیر خم را تبریک گفت .
متن پیام عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد به شرح ذیل است:
«باسمه تعالی»
«مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِیٌّ مَوْلاهُ»
واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.
واقعه غدیر دریچه ای نورانی و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه اتصال شیفتگان راه رستگاری با قافله سالار کاروان رسالت و طلایه دار امامت در ظل عنایت قطب عالم ملک و ملکوت، خاتم النبیین، حضرت محمد (ص) است.
به راستی غدیر؛ روز کمال دین و اتمام نعمت است؛ روزی است که نقطه عطف تحقّق حاکمیت ارزشهای الهی در جامعه را رقم می زند و نمادی آشکار برای گزینش انسان صالح برای مدیریت و رهبری جامعه است.
در پرتو این روز ارزشمند و بزرگ با بصیرت و بینشی سرشته از ایمان و معارف غدیر و آموزه های آن، اعتقاد داریم که از دیدگاه ائمه معصومین(ع)، غایت اصلی حکومت اسلامی که این زمان در ایران اسلامی، با مجاهدت معمار کبیر انقلاب،امام راحل؛ جانفشانی شهیدان راه حق و یاران صدیقش برقرار گردید و اکنون با هدایت رهبری فرزانه، حکیم و دشمن شناس در دست دولتمردان کنونی قرار گرفته است ، یقیناً با خدمت رسانی به مردم در ابعاد و جنبه های مختلف در راستای سعادت دنیوی و اخروی است.
اینجانب به نوبه خود فرارسیدن عید غدیر خم روز امامت و ولایت را به محضر آقا امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عاشقان ولایت و امامت به ویژه معاونین ، کارکنان و روساء و نایب رئیسان هیات های استانی و شهرستانی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خدواند بی همتا و منان مسألت دارم.
عین الله دهقان
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد


********************************

*بسمه تعالی*
بدون شک، توجه کردن به نشانی غدیر، تعقل در معانی این واقعه ارزشمند و شکرگزاری شایسته آن، اکمال دین و سعادت بشریت را بهمراه داشته و میتواند انسان را با دور نگاه داشتن از نفاق و بداندیشی، از گمراهی و بی راهه نیز نجات بخشیده و او را در چشمه زلال امامت و ولایت قرار دهد.
خداوند را شاکریم که این روز را برای ما قرار داد زیرا هیچ سرمایه ای در زندگی بر مکتب مولی الموحدین حضرت علی (ع) و داشتن ولایت برتری نداشته و امیدواریم با تهذیب نفس و سنجش عیار انسانیت و درک صحیح این واقعه عظیم، در مسیر درست ایمان و عمل صالح حرکت نماییم.
اینجانب *عید سعید غدیر خم*، عید ولایت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی(ع) رابه محضرشیعیان جهان تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
*دکترسید مختار رجایی فر*
*مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد*


****************************
پیام تبریک مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن روز عید سعید غدیر خم
دکتر یونس محمودیان مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن روز عید سعید غدیر خم پیامی صادر کرد.

دکتر یونس محمودیان مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن روز عید سعید غدیر خم پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِیٌّ مَوْلاهُ»
واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت در ظل عنایت قطب عالم امکان حضرت اباصالح المهدی (عج) است.
در پرتو این روز ارزشمند و بزرگ با بصیرت و بینشی سرشته از ایمان و معارف غدیر و آموزه های آن، اعتقاد داریم که از دیدگاه ائمه معصومین(ع)، غایت اصلی حکومت اسلامی که این زمان در ایران اسلامی، با مجاهدت معمار کبیر انقلاب،امام راحل؛ جانفشانی شهیدان راه حق و یاران صدیقش برقرار گردید و اکنون با هدایت رهبری فرزانه، حکیم و دشمن شناس در دست دولتمردان کنونی قرار گرفته است ، یقیناً با خدمت رسانی به مردم در ابعاد و جنبه های مختلف در راستای سعادت دنیوی و اخروی است.
اینجانب در کمال مسرت و شادمانی، فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و جشن بزرگ امامت و ولایت را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همه مردم ایران و به ویژه کارکنان و جامعه بزرگ و پر تلاش و خدوم وزحمتکش سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ج تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خداوند سلامتی و موفقیت هموطنان را در سایه توجهات مولای متقیان مسئلت دارم.



****************************

پیام تبریک سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید سعید غدیر
سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد عید سعید غدیر را تبریک گفت.
به گزارش راک نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ، متن کامل پیام به شرح زیر است:
«الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مـولانا امیـرالمـومنین والائمــه المعصـومیــن (ع) »
واقعه غدیر یکی از برجسته ترین رویدادهای تاریخی و نشانه ای از تلاقی خط نبوّت و ولایت است. عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت با تداوم رسالت نبوی در ولایت علوی است.
و غدیر یک روز نیست؛ یک تاریخ است. یک عقیده و فکر و نشان دادن خورشید است. غدیر یعنی دست انسان در دست ولی خدا و امام و معصوم (ع) و بیمه شدن از طاغوت ها. یعنی تداوم رسالت. و غدیر؛ عید انسانیت و کمال طلبی است. تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی (ع) است.
اینجانب فرا رسیدن عید سعید غدیر خم؛ روز امامت و ولایت روز تجلی کمال انسانی را حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد علی الخصوص همکاران بزرگوار و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده؛ از درگاه خداوند منان مسالت دارم؛ به یمن این عید بزرگ؛ همه ی ما را از نعمت هدایت و سعادت رستگاری در دو جهان برخوردار فرماید و ما را از پیروان راستین صراط مستقیم خود که به وسیله پیامبران و اولیاء بر حق روشن و آشکار گردیده؛ قرار دهد. ان شاالله.
من الله التوفیق
ریحان بهادر سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد


**********************************

بسم الله الرحمن الرحیم
 
” الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَرَضِیتُ لَکُمُ الْإِسْلَامَ دِینًا (سوره مائده، آیه 3)”
 
امروز، دین شما را به حد کمال رسانیدم و بر شما نعمتم را تمام کردم و بهترین آیین را که اسلام است برایتان برگزیدم.
 
واقعه غدیر نه یک حادثه تاریخى، که یک تفکر و اعتقاد عمیق و نشانه اى از اتصال نبوت به امامت، روز کامل شدن دین و اتمام نعمت بر بندگان خدا، نشانه تکمیل مأموریت ربانی ختم رسل، حضرت محمد مصطفی (ص) برای بقاء و قوام نهال دیانت و تداوم تسلیم عبودیت دردل چشمه جوشان ولایت امیرمومنان علی(ع) و مهمترین عید شیعیان جهان، عیدالله الاکبر است.
 
ولایت یکی از ارکان اصلی و آموزه های اساسی دین مبین اسلام، رکن و اساس توحید و زیربنای نبوت و امامت است و ولایتمداری با مولفه های شاخصی همچون بصیرت، اطاعت، محبت، صبر و استقامت، دربرگیرنده ثمراتی نظیر دستیابی به ایمان راستین، تهذیب نفس، قبولی اعمال، شفاعت ائمه اطهار، رستگاری و در نهایت ضامن تعالی بشریت خواهد بود.
 
اینجانب فرارسیدن عید بزرگ غدیرکه تجلی عشق به ولایت و امامت ائمه معصومین علیهم صلوات الله اجمعین و رمز پایدار تبعیت از حقانیت و عدالت است را به محضرحضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و تمامی مسلمین جهان به ویژه شیعیان آن سلسله رحمانی و مردم خداباور و ولایتمدار شهرستان بهمئی تبریک و تهنیت می گویم و توفیق بهره مندی از زلال جوشان غدیر و استواری بر عهد و پیمان ابدی با سرچشمه علم و حکمت و تجسم عینی عدالت، مولی الموحدین، حضرت امیرالمومنین علی(ع) را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.
 
” الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ (ع) ”
 
علی محمدی
 
فرماندار شهرستان بهمئی



تاریخ انتشار : 27 تیر 1401, 15:45



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد طی پیامی عید غدیر خم را تبریک گفت
  • پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید سعید غدیر خم     
  • پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت عید غدیر خم
  • پیام تبریک رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت عید سعید غدیر خم
  • پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید غدیر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟