مشروح اخبار


» فرماندار بهمئی خبرداد؛ تخصیص ۱۱میلیارد تومان اعتبار برای جاده لیکک - جایزان



علی محمدی از تخصیص اعتبار ۱۱میلیاردی برای جاده لیکک - جایزان خبر داد.

به گزارش راک نیوز،علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در خصوص تکمیل جاده لیکک به جایزان گفت : از اعتبارات سالانه درآمد حاصل از نفت، مبلغ ۱۱میلیارد تومان برای جاده لیکک به جایزان در نظر گرفته شده است و بزودی شاهد آغاز عملیات این پروژه خواهیم بود.

 
وی‌در خصوص تعیین پیمانکار در خصوص عملیاتی شدن این پروژه گفت: پیمانکار جاده لیکک به جایزان مشخص است و بزودی شروع به کار خواهد کرد.
 
محمدی ادامه داد: با توجه به اینکه تکمیل بخشی از این مسیر برعهده استان خوزستان می باشد،امیدوار هستیم با همکاری بیشتر مسئولین این استان هرچه زودتر شاهد تکمیل و افتتاح این پروژه باشیم.
 
فرماندار شهرستان بهمئی در خوص اهمیت این مسیر گفت:این مسیر در نزدیکی جایزان (دهستان قلمود) به جاده امیدیه، ماهشهر و آبادان وصل می‌شود و از طرف لیکک پس از اتصال به شهر تشان به جاده ارتباطی تشان- لنده و پاتاوه متصل می‌شود.
 
وی‌در ادامه گفت: مهمترین ویژگی این مسیر خروج شهرستان بهمئی از بن بست،کاهش چشمگیر فاصله شهرستان با دیگر شهرهای استان‌های همجوار، کاهش بار ترافیکی مسیر قبلی در محور بهبهان به شهرستان بهمئی، رونق گردشگری و افزایش مبادلات بین دو استان از دیگر اهداف این پروژه است.



تاریخ انتشار : 31 مرداد 1401, 10:35



» اخبار مرتبط:

  • احداث جاده ارتباطی لیکک به جایزان و خروج بهمئی از بن بست
  • بهمئی در آستانه خروج از بن بست؛پیشرفت فیزیکی حدود 75 درصدی جاده ليكك به جايزان
  • آخرین وضعیت مسیر ترانزیتی ماهشهر -بهمئی-دهدشت
  • دو زلزله لیکک را لرزاند/فرماندار:خسارتی تا کنون گزارش نشده است
  • شهرستان‌های لنده و بهمئی از بن بست خارج می‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود