مشروح اخبار


» جلسه هم اندیشی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های کهگیلویه وبویراحمد با مالکان جایگاه‌های سوخت



جلسه جایگاه‌داران ناحیه مرکزی در راستای هماهنگی و ارتقای کیفیت خدمت رسانی به همشهریان با مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

سالار خشایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه وبویراحمد ضمن قدردانی از تلاش و همکاری صمیمانه مالکان مجاری عرضه سوخت و رضایتمندی مصرف کنندگان وارباب رجوعان در جایگاههای سوخت گفت: در راستای جلوگیری از هر گونه کمبود درجایگاههای عرضه سوخت، تیم های نظارتی شرکت به طور مستمر در حال کنترل مجاری عرضه سوخت است و تاکید بر رعایت کلیه استانداردهای کمی و کیفی، دستورالعمل ها ، نکات ایمنی ، نظم و آراستگی و تکریم ارباب رجوع در جایگاههای سوخت در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی هموار در دستور کار شرکت قرار دارد.
خشایی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ، مسئولان وکارکنان شاغل در جایگاههای سوخت را همکار واقعی و کمک رسان خود می داند و ارائه خدمات مطلوب و تسریع در خدمت رسانی به هم وطنان نیازمند همکاری و حمایت یکدیگر می باشیم و با پیگیری های متعدد و کمک جایگاهداران توانستیم در پناه الطاف خداوند متعال و برکت خون شهدای معظم ، شرایط سوخت رسانی و خدمت به مردم را در حد مطلوبی تسهیل نمائیم.
در پایان جلسه مالکین جایگاههای سوخت ، مسائل ، مشکلات و پیشنهادات خود را بیان و پاسخ های لازم جهت بهبود و رفع موارد مطرح شده توسط مدیر و همکاران منطقه ارائه گردید.



تاریخ انتشار : 21 آبان 1401, 15:34



» اخبار مرتبط:

  • در راستای هماهنگی و ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم:جلسه جایگاهداران ناحیه مرکزی با مسولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد/تصاویر
  • بازدید از جایگاه‌های سوخت منطقه کهگیلویه و بویراحمد
  • استاندارد سازی بیش از 93 درصد ی جایگاههای سوخت سی ان جی کهگیلویه و بویراحمد
  • چند خبر از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد
  • آمادگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد جهت سوخترسانی در تعطیلات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟