مشروح اخبار


» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری :کهگیلویه و بویراحمد با دست پر به استقبال سفر دوم رئیس‌جمهور می‌رود/همه نیازمندی‌های استان در حال جمع‌آوری است



معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه نیازمندی‌های استان برای ارائه به رئیس‌جمهور در سفر دوم در حال جمع‌آوری است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه نیازمندی‌های استان برای ارائه به رئیس‌جمهور در سفر دوم در حال جمع‌آوری است.

به گزارش راک نیوز،عیسی شهامت در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست تخصصی مدیران دستگاه های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای سفر دوم ریاست جمهور و هیئت دولت به این استان اظهار کرد: مردم استان بی‌صبرانه منتظر حضور هیئت دولت و رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب دومین سفر استانی هستند.
وی با بیان اینکه در سفر اول قدم های خوبی برای توسعه استان برداشته شد و باید در سفر دوم این گام‌ها تکمیل شود یادآور شد: استان ما نسبت به سایر استانها کمبودها و نواقص زیادی دارد که باید این کمبودها و نواقص توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی احصا شده و بتوانیم برای مثال یک پویش تحت عنوان «ما نداریم و می‌خواهیم» داشته ابشیم.
 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه قرار است دستگاههای مختلف استانی این کمبودها و نواقص را احصا کنند گفت: برای مثال یکی از موضوعات مطرح شده توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همچنین استاندار نبود بیمارستان سوختگی در استان است و یا اینکه در بحث آب منطقه‌ای کمبودهایی توسط مدیرعامل این دستگاه اعلام شد و یا اینکه استان ما یکی از استان‌هایی است که پد بالگرد ندارد لذا می‌باید همه این نداشته ها را احصا کرده و بتوانیم با حضور هیئت دولت و رئیس جمهور در استان آنها را برای پیگیری به سمع و نظر دولت و شخص ایشان برسانیم.
وی با بیان اینکه نباید نگران باشیم که فرضا برای راه اندازی و اجرای چنین پروژه هایی به اعتبارات بسیار زیاد حتی در حد 100 هزار میلیارد تومان نیاز است گفت: اگر حتی صد هزار میلیارد تومان هم نیاز داشته باشیم باید آن را به گوش هیئت دولت و شخص رئیس جمهور برسانیم تا برخی از مشکلات و کمبودها در همین سفر و برخی دیگر در سفرهای بعدی رئیس جمهور و هیئت دولت بررسی و پیگیری شود و بتوانیم این کمبودها و نواقص را در استان به صورت گام به گام برطرف کنیم.
شهامت در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه در نشست مسئولان و استاندار هدف جمع‌آوری اطلاعات مربوط به پروژه های استان چه آنهایی که در دست اجرا بوده و چه آنهایی که در سفر اول برای آنها اعتبار گذاشته شده است و چه آن‌هایی که باید تعریف شود یادآور شد:  بنابراین از مدیران خود خواسته این که همه اطلاعات مربوط به این پروژه ها را جمع بندی کرده و دسته بندی شوند.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیازمندی‌ها در دو فرمت یکی به صورت خام از طرف دستگاه‌ها به استانداری ارائه می‌شود و دیگری نیز با فرمت وزارت خانه‌‌ای است تا بدانیم برای مثال یک پروژه چه میزان اشتغال‌زایی دارد و این گونه با دست پر به استقبال سفر هیئت دولت و رئیس‌جمهور به استان برویم.
پایان پیام/



تاریخ انتشار : 26 اسفند 1401, 20:05



» اخبار مرتبط:

  • دستور ویژه نوبخت برای کمک به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر استانی "رئیس‌جمهور و هیئت‌دولت" به کهگیلویه و بویر احمد در نیمه‌اول مرداد ماه
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۸۸ پروژه‌ عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد : سفر معاون اول رئیس‌جمهور به این استان به تعویق افتاد.
  • کهگیلویه و بویراحمدیها 120هزار نامه به رئیس جمهور نوشتند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟