مشروح اخبار


» اشتغال بیش از ۵ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد



مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان حدود ۲۱ شهرک صنعتی مصوب وجود دارد و میزان اشتغال‌زایی کل واحدهای صنعتی پنج هزار نفر است.


به گزارش راک نیوز،سید صدرا درست مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی بوده که زمینه اشتغال بیش از ۵ هزار نفر را براساس مجوز فراهم کرد است.


درست بیان کرد: از حیث تعداد واحد تولیدی زون صنعتی غذائی، دارویی و آشامیدنی، بهداشتی بیشترین تعداد فراوانی و غالب درسطح شهرک ها و نواحی استان در مجاورت استانهای صنعتی مهم کشور فارس،اصفهان و خوزستان را دارا است.


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: عمده موانع و مشکلات واحدهای تولیدی در چند حوزه یعنی مشکلات بانکی تامین مالی، مشکلات فروش و بازاریابی، مشکلات مدیریتی و اختلاف شرکا،مشکلات بازسازی و نوسازی خطوط تولید، تامین مواد اولیه و قطعات مصرفی، تامین نیروی انسانی مجرب،حمل و نقل و ترانزیت و... را شامل می‌شود.


درست افزود: همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان حوزه اقتصادی با تسریع در ارائه خدمات مطلوب می‌تواند ضمن بهبود محیط کسب و کار و زمینه توسعه فرآیندهای سرمایه گذاری را فراهم کند و در نهایت موجب ثبات و پایداری تولید و اشتغال استان شود.


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: با توجه به فراهم بودن بستر و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی عملیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کلیه فعالان اقتصادی علاقمند و متقاضیان احداث واحدهای تولیدی جهت امر خطیر سرمایه گذاری دعوت می‌کنیم.



تاریخ انتشار : دیروز, 16:10



» اخبار مرتبط:

  • فراخوان جذب سرمایه گذار ؛ ظرفیت سازی برای هزار طرح صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اخذ مجوز زیست محیطی 3 شهرک و ناحیه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
  • راه اندازی دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
  • همزمان با ۲۱مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک انجام شد؛ دیدار سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان
  • حمایت از تولید درشهرکها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد/ شهرک صنعتی «یاسوج ۴» آماده سرمایه گذاری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟