مشروح اخبار


» ۳ هشدار معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران



معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در کمیسیون ایمنی راه‌ها ۳ هشدار به مدیران داد.


به گزارش راک نیوز،صبح امروز جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون عمرانی استاندار در چند دستور جلسه برگزار و حرف‌های جالبی در این جلسه رد و بدل گردید.

اول اینکه معاون استاندار خطاب به برخی مدیران که این جلسه را جدی نگرفته بودند یا حضور نداشتن گفت که قطعاً چنین مدیرانی توبیخ خواهند شد به مسئولان بالا دست آنها گزارش می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عیسی شهامت هشدار دیگری هم به مدیران داد و گفت که باید پاسخگو باشند آنها باید پاسخگوی عملکرد خود در خصوص ایمنی شدن راه‌های استان و جلوگیری از تصادفات باشد چرا که با جان مردم سر و کار دارند و مدیری که نتوانسته مصوبه را اجرا کند لزومی نیست که در جلسه بعدی کمیسیون ایمنی راه‌ها حضور داشته باشد.

این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه یک دستور دیگر هم صادر کرد مبنی بر اینکه تا مصوبه‌ای اجرا نشود روی مصوبه دیگر نمی‌رویم چرا که جلسه بدون خروجی و مصوبه بدون نتیجه هیچ ارزشی ندارد.

به گزارش فارس این هشدارهای معاون عمرانی استاندار در حالی است که طبق آماری که امروز اعلام شد در ۶ ماهه نخست امسال شاهد افزایش چشمگیر تصادفات منجر به فوتی در استان بوده‌ایم در حالی که در سال ۱۴۰۲ کاهش چشمگیر تصادفات منجر به فوت در استان را داشته‌ایم.



تاریخ انتشار : دیروز, 09:14



» اخبار مرتبط:

  • معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد :کیفیت و سرعت در کار مهمترین اولویت هر پروژه ای است
  • معا‌ون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:تصمیمات سریع برای گره گشایی پروژه های عمرانی
  • در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست هاشمی مهر مطرح شد: پیشرفت ۵۰ درصدی ساختمان ایست و بازرسی میمند
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری :کهگیلویه و بویراحمد با دست پر به استقبال سفر دوم رئیس‌جمهور می‌رود/همه نیازمندی‌های استان در حال جمع‌آوری است
  • اسامی مدیران غایب در جلسات کهگیلویه و بویراحمد به وزارت کشور ارسال می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟