مشروح اخبار


» امام جمعه دهدشت: تفکر مقاومت زنده است/قدرت از غرب به شرق منتقل می‌شود



امام جمعه دهدشت گفت: فکر می‌کنند غزه را از بین ببرید تمام می‌شود اما غزه را از بین ببرید تفکر مقاومت از بین نمی‌رود در همین غزه که 43 هزار نفر به شهادت رسیدند 62 هزار فرزند دیگر متولد شده تا تفکر و راه مقاومت ادامه پیدا کند.


به گزارش راک نیوز،یادواره شهیدان سید حمدالله و سید شیرزاد تقوی با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان در روستای دشت مازه برگزار شد.


حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این یادواره با اشاره به استقامت ایران اسلامی در مقابل خودخواهی استکبار، اظهار کرد: ایرانی که 45 سال مستعمره بود امروز به عظمت رسیده است.


امام جمعه کهگیلویه گفت: اقتدار جمهوری اسلامی دنیا را به یقین رساند که هر آنچه بگوید وجود دارد و آنچه را که فرماندهان نظامی ما بیان کردند محقق می‌شود.


وی با اشاره به عملیات وعده صادق 2 و هدف قرار دادن مهمترین پایگاه‌های نظامی دشمن،افزود: مهمترین نقطه قدرتمندترین نقطه را انتخاب می کند تا بگوید حواست باشد اگر این اتفاق بیفتد هر آنچه در منطقه داری نابود می‌کنیم.


حجت‌الاسلام وحدانی‌فر برخی تحلیل‌های آبکی مبنی بر اینکه کشور را وارد جنگ نکنید را یادآور شد و گفت: امروز مسئله غزه و اسرائیل و لبنان نیست مسئله جنگ شرق و غرب است شهادت یحیی سنوار یک بخش مسئله است مسئله مهم این است که رهبر انقلاب 40 سال پیش فرمودند قدرت به سرعت از غرب به سمت شرق دارد می آید امروز برای اینکه این قدرت از غرب به شرق نیاید جنگ در اوکراین را راه‌اندازی و دلقکی مثل زلنسکی را وارد مسئله می کنند و رهایش کردند.


رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه امریکا رو به افول است،ادامه داد: قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است و جمهوری اسلامی نقش مهمی دارد. وی با اشاره به شهادت رهبران مقاومت،گفت: شهادت طبیعت کار است حتما قربانی می‌دهیم در جنگ احد یادمان نرفته است اصحاب پیامبر کشته شدند فقط امیرالمومنین «ع» بود.


امام جمعه دهدشت گفت: اگر امروز انگشت شهید یحیی سنوار را قطع کردند هند جگرخوان نه فقط حمزه بلکه غالب شهدای احد را مثله کرد تاریخ است استکبار استکبار است یا باید تسلیم محض او شوی یا باید استقامت کنی آنها که استقامت کردند پیروز ماندند.


وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی که ولی فقیه دارد ماند است،به ما می‌گفتند شما نمی‌توانید اما توانستیم، گفتند پهپاد فتوشاپ است! اراده ایمانی فوق همه تصورات است فکر می‌کنند غزه را از بین ببرند غزه را از بین ببرید تفکر مقاومت از بین نمی‌رود در همین غزه که 43 هزار نفر به شهادت رسیدند 62 هزار فرزند دیگر متولد شده تا تفکر و راه مقاومت ادامه پیدا کند.


حجت‌الاسلام وحدانی‌فر شهادت رهبران جبهه مقاومت در میدان جنگ را بر باد رفتن تصورات دشمن درباره آنها خواند و گفت: مقاومت حزب الله در بهترین حالت قرار دارد هر چه تلاش می‌کنند نمی‌توانند وارد خاک لبنان شوند یعنی جبهه مقاومت توانمند است درختی نیست که ریشه را بزنند بیفتد،تبدیل به عظمت شده است این عزت و عظمت و استقامت را شهدا دادند



تاریخ انتشار : دیروز, 10:49



» اخبار مرتبط:

  • امام جمعه دهدشت:حرکت در مسیر ولایت جنگ ادراکی و شناختی دشمن را خنثی می‌کند
  • یادواره شهدای روستای دمهد با حضور مسولان و مردم برگزار شد
  • انتقاد امام جمعه دهدشت از لجام‌گسیختگی اجاره بها در دهدشت
  • امام جمعه دهدشت:برای نیروهای خدماتی شهرداری باید فکری شود
  • امام جمعه کهگیلویه در جلسه شورای اداری : تبعیض آموزشی را برنمی‌تابیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟