مشروح اخبار


» مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: اجرای طرح شهید عجمیان در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح شهید عجمیان در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس در سطح استان خبر داد.

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح شهید عجمیان در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس در سطح استان خبر داد.

به گزارش راک نیوز،سید رضا حسینی نیک در جلسه هماهنگی این طرح گفت: طرح شهید عجمیان در راستای شعار سال مقام معظم رهبری «مهار تورم و رشد تولید» همزمان با سراسرکشور با هدف بهسازی وشاداب سازی مدارس در سطح استان اجرا می شود.
وی با بیان اینکه در این طرح تعمیرات تجهیزات از قبیل میز،صندلی و میز معلم انجام می گیرد گفت: این طرح با همکاری اداره کل نوسازی ، آموزش وپرورش و گروههای جهادی در سطح استان در شهرستانهای بویراحمد ،دنا ،چرام مقدمات کار شروع شده است که به مرور در سایر شهرستانها ومناطق نیز عملیاتی خواهد شد .
 حسینی نیک افزود: برای خرید ملزومات مورد نیاز برای تعمیرات میز نیمکت، صندلی و میز معلم اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال و برای تعمیر سیستم های کامپیوتری نیز مبلغ 2 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
وی اظهار امیدواری کرد : با تعمیر این وسایل و برگرداندن آنان به چرخه آموزشی مدارس، ضمن بی نیازی از خرید این تجهیزات، اعتبارات صرف وسایل دیگر کمک آموزشی مورد نیاز مدارس از قبیل کپی ،فکس ،چاپگر ،اسکنر و دیگر ملزومات آموزشی خواهد شد.
در این جلسه مقرر شد شهرستانها و مناطق میز و نیمکت ، صندلی و میز معلم که نیاز به تعمیرات دارند را جمع آوری و با استفاده از هنرآموزان و هنرجویان هنرستانها طرح اجرایی شود.



تاریخ انتشار : 24 فروردین 1402, 17:42



» اخبار مرتبط:

  • ارسال اولین کاروان تجهیزاتی به مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • تخصیص بیش از نه میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مدارس گچساران
  • کمک 3 میلیارد ریالی خیر باشتی به مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • دیدار مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان با امام جمعه دهدشت
  • توزیع 88 مدرسه کانتینری در کهگیلویه و بویراحمد/کلاس ششمی ها در کانتینر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟