مشروح اخبار


» دبیر ستاد بزرگداشت هفته مقام معلم در کهگیلویه وبویراحمد خبر داد. از 180 معلم نمونه استانی و شهرستانی در هفته معلم تجلیل خواهد شد



معاون پژوهش ،برنامه ریزی ومنابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: از 180 معلم نمونه استانی و شهرستانی در هفته معلم در 13 شهرستان و منطقه تجلیل خواهد شد.

معاون پژوهش ،برنامه ریزی ومنابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: از 180 معلم نمونه استانی و شهرستانی در هفته معلم در 13 شهرستان و منطقه تجلیل خواهد شد.

 به گزارش راک نیوز،ایمان سبحان نژاد در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه های هفته معلم گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته مقام معلم 200 برنامه فرهنگی در سطح شهرستانها و مناطق پیش بینی شده است. 
وی با بیان اینکه برای انتخاب معلمان نمونه در سطح استان ۱۲۰۳ نفر متقاضی معلم نمونه بودند گفت: از این تعداد 180 معلم ،مدیر ،معاون،مشاور و معلم یار به عنوان معلمان نمونه منتخب شهرستانی ، منطقه‌ای و استانی انتخاب شدند که در هفته بزرگداشت مقام معلم از آنان تجلیل خواهد شد.
سبحان نژاد افزود: در شهرستانهای استان نیز برنامه‌های متفاوتی با حضور معاونان مدیرکل ، فرمانداران و بخشداران برگزار می‌شود که تلاش می شود با همکاری همه دستگاهها هفته مقام معلم به بهترین شکل ممکن برگزار و از تلاش های جامعه فرهنگی استان تقدیر شود.
دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ، غبارروبی گلزار شهدا ،دیدار با نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه در سطح استان، دیدار با خانواده معلمان شهید ، همایش پیاده روی و کوهنوردی ، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه های نماز جمعه ، گفتگوی تلویزیونی و رادیویی ، تجلیل از معلمان نمونه استانی وشهرستانی ، نشست خبری با خبرنگاران، تجلیل از فرزندان شهید فرهنگی و مسابقه کتابخوانی از کتاب استاد شهید مطهری را بخشی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در هفته بزرگداشت مقام معلم در استان عنوان کرد. 
 وی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست طرح سپاس از معلم را به عنوان وظیفه ای همگانی در هفته معلم اجرا نمایند.



تاریخ انتشار : 28 فروردین 1402, 11:27



» اخبار مرتبط:

  • معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند+لیست
  • زمان شروع نهایی امتحانات مدارس کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد‌
  • در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم؛ روز شمار هفته معلم سال 1401 اعلام شد
  • نشست خبری مدیر آموزش و پرورش گچساران و تشریح برنامه های هفته معلم
  • مدیر آموزش و پرورش گچساران: ویژه‌ برنامه‌های اجرایی هفته معلم را تشریح کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود