مشروح اخبار


» افزایش شناسایی اموال مازاد ادارات کهگیلویه و بویر احمد



مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش شناسایی اموال مازاد ادارات این استان خبر داد و گفت: تعداد ملک‌های مازاد به ۳۳ مورد رسید.

به گزارش راک نیوز،طاهر شریف پور با اشاره به افزایش شناسایی اموال مازاد ادارات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تا فرودین ماه 1401 تنها 10 ملک مازاد ادارات شناسایی شده بود که هم اکنون این تعداد به 33 ملک رسیده است.

وی عنوان کرد: در زمینه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری جزء استان‌های خوب هستیم که به دلیل تلاش‌های کل مجموعه اقتصاد و دارایی به دست آمده است، ما با کارشناسان اقتصاد و دارایی حتی در تحویل سال در خزانه ماندیم و پول‌ها را به دستگاه‌ها ارجاع دادیم.
شریف پور با اشاره به اینکه سال 1401 میزان 99 درصد اسناد و اعتبارات جذب شدند، افزود: همه دستگاه‌ها اعتبارات را جذب کردند و فقط دو دستگاه بطور کامل اعتبار را جذب نکردند، که بخشی از آن به صورت اسناد خزانه بود.
وی با اشاره به تلاش‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تصویب 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در سفر رئیس جمهور گفت: این اعتبار کمک بزرگی به منابع بانکی می‌کند، همینطور جذب آن منجر به افزایش اشتغالزایی می‌شود.
شریف‌پور خاطرنشان کرد: حدود 670 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات تبصره 18 سال 1401 را داریم که تا الان حدود 140 میلیارد آن واریز شده و 522 میلیارد تومان به صورت اوراق است، و تا زمانی که به بانک واریز شود فرصت برای جذب وجود دارد.
وی به افزایش اعتبارات عمرانی استان از 477 میلیارد تومان سال 99 به 970 میلیارد تومان در سال 1401 با رشد 103 درصدی اشاره کرد و بیان داشت: در سال مالی 1401  یکی از اتفاقات مهم مالی استان رقم خورد که قریب به 914 میلیارد تومان اعتبارات نقد و میزان اندکی به صورت اسناد بود.
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری با پوشش 25 دستگاه و بانک یکی از کم نظیر‌ترین میز‌های خدمت فعال و پوشش تقاضا‌های جامعه هدف را داشتیم.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 21 شهریور 1402, 13:47



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر مدیرکل امور اقتصاد و دارایی از جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/معتمدی‌پور در شورای اداری تجلیل می‌شود
  • روایتی از تفاوت چشمگیر تخصیص‌های نقد و اسناد خزانه دوات قبل و کنونی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کسب رتبه آخر کهگیلویه و بویراحمد در تخصیص بودجه صحت ندارد
  • افزایش165درصدی اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز در گچساران
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست پیگیری مشکلات پروژه های کهگیلویه: در سال 1400 در بحث اعتبارات یک انقلاب رخ داد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟