مشروح اخبار


» 13 آبان نماد غیرت، مقاومت و شهامت ملت ایران اسلامی در برابر استکبار



امام جمعه گچساران در پیامی 13 آبان را نماد غیرت، مقاومت و شهامت ملت ایران اسلامی در برابر استکبار عنوان کردند.

به گزارش راک نیوز، پیام حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اَلّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاءَ الشَّیْطَنِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا
کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می‌کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. سوره نسا آیه 76
۱۳ آبان‌ماه که در تاریخ پر افتخار کشور عزیزمان ایران اسلامی نماد غیرت و مقاومت و شهامت ملت پرصلابت ما بوده با نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و روز تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا بر تارک تاریخ این مرز و بوم می‌درخشد و یادآور این نکته است که دفتر انقلاب اسلامی ایران در راه حفظ استقلال، مبارزه با استکبار، مقابله با ظلم و ستیز برای دستیابی به آرمان‌های الهی آغشته و رنگین از خون جوانان و مردمان غیوری است که جان دادند تا آزاده باشند و دست تعرض دشمنان قسم خورده اسلام را از این سرزمین قطع کنند.
۱۳ آبان تا همیشه در تاریخ نه تنها برای ما بلکه برای تمامی صلح طلبان جهان نمادی از اقتدار یک ملت است که به کوری چشم دشمنانش همچنان به لطف خدا و پشتیبانی ملت غیور و صبور و با شهامت در راه تحقق اهداف انقلابی خود گام برمیدارد و به گواهی قرآن خداوند مکر دشمنان را بخودشان باز می‌‌گرداند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز 13 آبان از عموم مردم شریف شهرستان گچساران استدعا دارم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود را از اقدامات استکبار جهانی و هم پیمانانش علیه ملت ایران اسلامی و فلسطین و غزه قهرمان اعلام دارند.
چراکه امروزآمریکایی‌ها بیشتر از هر زمان از ۱۳ آبان و پیام آن می‌ترسند، چون مبارزه با آمریکا برای جبهه مقاومت به یک شعار و عملیات تبدیل شده است.
به امید پیروزی جبهه مقاومت



تاریخ انتشار : 13 آبان 1402, 08:48



» اخبار مرتبط:

  • مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در گچساران مشخص شد
  • پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص یوم الله سیزدهم آبان
  • با حضور اقشار مختلف؛راهپیمایی ۱۳ آبان در گچساران برگزار شد
  • پیام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت ۱۳ آبان
  • پیام تبریک رئیس بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز 13 آبان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟