مشروح اخبار


» رئیس اداره کار گچساران؛ اعتبار طرح «فجرانه» کالابرگ برای خانوارهای مشمول سه‌ماهه است



رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای هر نفر مشمول مرحله جدید خرید کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) سه ماه یا ۹۰ روز بوده و بعد از موعد مقرر قابل تمدید نیست.

صدرالله چهره‌ آزاد در گفتگو با راک نیوز افزود: در صورت عدم خرید خانوار، اعتبار طرح فجرانه کالا برگ پس از تاریخ مورد نظر از بین می‌رود.
وی بیان کرد: مرحله جدید و بزرگ طرح کالابرگ الکترونیکی با عنوان "طرح فجرانه" در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر برای خانوار دهکهای اول تا هفتم درآمدی از ۱۷ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شده است و همه خانوار دهکهای اول تا هفتم مشمول ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار خرید (برای هر نفر) ۱۱ قلم کالا می‌شوند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران اظهار کرد: اعتبار ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی برای هر نفر یارانه بگیر علاوه بر یارانه سه تا چهار میلیون ریالی فعلی بوده که خانوار یارانه بگیر به صورت مجزا و نقدی و ماهانه دریافت می کنند، مبلغ حمایتی دولت در طرح فجرانه به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می شود و مدت اعتبار آن تعیین شده است.
وی اضافه کرد: طرح فجرانه تا ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد و ۱۷ اسفندماه و ۱۷ فروردین ماه نیز مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار برای هر نفر برای سرپرستان خانوار یارانه بگیر شارژ خواهد شد اما بعد از تاریخ های مورد نظر دیگر این مبالغ اعتباری ندارد و نمی توان از آنها استفاده کرد.
به گفته چهره‌ آزاد، دهک های یک تا هفت مشمول اعتبار جدید بوده و یارانه بگیران این دهک ها می توانند با مراجعه به فروشگاه های عضو طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره مندی از این حمایت تشویقی اقدام نمایند، متقاضیان می توانند با مراجعه به فروشگاههای طرف قرارداد شامل فروشگاه خرد و فروشگاههای زنجیره ای نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.
وی اظهار کرد: مدت زمان اجرای طرح فجرانه سه ماهه است اما خانوارهای مشمول برای استفاده از نخستین اعتبار ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی تا ۱۷ اسفندماه مهلت دارند، پس از آن ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی بعدی شارژ خواهد شد، لذا در صورت عدم استفاده از اعتبار نخست مبلغ قبلی از بین می‌رود.



تاریخ انتشار : 26 بهمن 1402, 14:43



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اداره کار گچساران خبر داد؛ از اجرای مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی تا استمرار حمایت دولت از سه دهک‌ اول
  • فرماندار کهگیلویه خبر داد: اجرای طرح کالا برگ اقتصادی در کهگیلویه
  • طرح کالابرگ الکترونیک فرصتی برای خرید آسان در فروشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح ملی کالا برگ الکترونیک در روستاهای گچساران آغاز شد
  • 3 خبر جدید از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود