مشروح اخبار


» موحد در سرفاریاب ،منت بر مردم ممنوع است



در ادامه دعوت مناطق و ایلات منطقه کهگیلویه بزرگ از کاروان عزت و اقتدار، امروز سونامی عزت به سرفاریاب و مهمان ایل سترگ نویی در منطقه سرفاریاب رسید .

موحد در سرفاریاب ،منت بر مردم ممنوع است.

در ادامه دعوت مناطق و ایلات منطقه کهگیلویه بزرگ از کاروان عزت و اقتدار، امروز سونامی عزت به سرفاریاب و مهمان ایل سترگ نویی در منطقه سرفاریاب رسید .
به گزارش راک نیوز،سید محمد موحد در این اجتماع باشکوه نکات مهمی را مطرح کرد که چکیده و خلاصه آن این بود که نباید برای ارایه خدمات نظام جمهوری اسلامی بر مردم منت گذاشت. به بیان بهتر سخنان امروز موحد ترجمان واقعی واژه خدمت بی منت بود‌.موحد در این همایش به تشریح عملکرد خود در ادوار مختلف انتخابات و خدمات ارائه شده به منطقه سرفاریاب پرداخت .طبق قانون هر نامزد انتخاباتی حق دارد گزارش خدمات و عملکرد خود در دوران مسئولیت را به مردم ارائه دهد.اما متاسفانه این ایام شاهد هستیم که برخی افراد تمام خدمات نطام از ریز تا درشت را به نام خود مصادره به مطلوب کرده میکنند. به عبارتی دیگر بر مردم منت می گذارند.در این خصوص باید گفت اولا نماینده از مردم رای گرفته وکیل مردم است. با توجه به جایگاه قانونی و رای اعتمادی که از مردم گرفته است وظیفه دارد پیگیر مسائل و مشکلات آنان باشد و از این جهت نباید منتی نسبت به موکلان خود داشته باشد.نکته دوم اینکه آنچه که تحت عنوان خدمات در بخش های مختلف حاکمیت به مردم ارائه می‌شود طبق قانون وظیفه دولت و دستگاهای اجرایی است.اما نقش نماینده مردم در این فرایند نقش اطلاع رسانی و تسهیل گری و نظارت بر اجرای قانون است.نماینده مردم یعنی صدای رسای مردم.نماینده مردم باید قدرت انتقال مشکلات مردم به حاکمیت را داشته باشد.به عبارتی دیگر تلاش نماینده و مسئولان اجرایی در طول هم قرار دارد نه در عرض هم.
 اخلاق انتخاباتی ایجاب می‌کند خدمات نظام را به نام خود مصادره نکنیم.دقیقا کاری که سید محمد موحد از ابتدای حضور در عرصه قانون گذاری تاکنون انجام داده است.افراد منصف و آگاه و وجدان های پاک و بیدار مردم کهگیلویه بزرگ به خوبی می‌دانند موحد در حدود ۴۰ سال گذشته چه در حوزه رفع مشکلات شخصی مردم و چه در زمینه اجرای بسیاری از طرح های عمرانی و فرهنگی و زیر بنایی فعلی منطقه کهگیلویه بزرگ نقش بسیار پررنگی داشته است. حتی برخی از این طرح ها تنها با ابتکار و تلاش شخص ایشان انجام گرفته است که در مصاحبه اخیر خود با سایت کبنا نیوز به برخی از این طرح نیز اشاره شده است اما موحد هیچگاه این خدمات را به نام خود سند نزده و مصادره نکرده بلکه در تمام محافل و مجالس انتخاباتی و غیر انتخاباتی تمام اینها را خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و اگر در این خصوص تلاشی داشته است نیز آن را در راستای نوکری مردم و سربازی نظام جمهوری اسلامی دانسته و هیچ گاه برای انجام این امور بر مردم منتی نداشته است. به بیان دیگر آنچه موحد انجام داده دقیقا در چارجوب وظیفه نمایندگی و خدمتگذاری و وکالت مردم بوده است.اما در مقابل هستند افرادی که تمام خدمات دولت و دستگاهای اجرایی را به خود نسبت داده و پا را فراتر گذشته و مردمی که به ایشان اقبال نشان نمی‌دهند را نمک نشناس خطاب نموده است.
 امروز موحد در سرفاریاب پرده از بسیاری از تلاش های چندین ساله خود برای عمران و سازندگی این منطقه برداشت.خیلی ها تلاش کرده و می کنند که خدمات موحد در حوزه شهرستان چرام را کم رنگ جلوه دهند و به گونه به مردم شریف چرام و سادات امام زاده علی القاء کنند که موحد به این مناطق توجهی نداشته است یا برخی ها به دنبال این بوده و هستند که به بهانه انتخابات خدای ناکرده بین سادات منطقه تفرقه و جدایی ایجاد کنند.اما خوشبختانه مردم بیدارند و هوشیار و اجازه موج سواری به هیچ فرد یا گروهی را نمی‌دهند. اجتماع امروز ایل نویی و منطقه سرفاریاب و سادات مکرم منطقه نشان دادند که تحت تاثیر جوسازی های مسموم مخالفان نیستند.مردم شریف سرفاریاب با این اجتماع بزرگ قدردانی عملی خود از سید محمد موحد را نشان دادند.مردم شریف سرفاریاب نشان دادند که با تمام وجود به تلاش ها و مجاهدت های موحد برای توسعه و سازندگی این منطقه ایمان . اعتقاد و باور قلبی دارند.مردم شریف و فهیم سرافریاب با این اجتماع رقیب شکن نشان دادند خادم واقعی و اخلاق مدار و بی منت و خادم ادعایی و متوهم و منت گذار را به خوبی از هم تمیز می‌دهند. اجتماع امروز سرفاریاب حکایت از این داشت که برای تداوم خدمت و عمران و سازندگی منطقه ، در طلوع هفتم در ۱۱ اسفند نامی به جز موحد بر برگه های رای نوشته نخواهد شد.



تاریخ انتشار : 26 بهمن 1402, 17:56



» اخبار مرتبط:

  • سرفاریاب می تواند به قطب گردشگری در این منطقه تبدیل شود
  • موحددر جمع هواداران خود در سرفاریاب:برای نمایندگی کیسه ای ندوخته بودم /موحد تا زنده است به نوکری مردم افتخار می کند+عکس
  • پاسخی به برخی هجمه‌ها علیه نماینده فعلی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛ نگاه یکسان و برابر«موحد» به همه مناطق و ایلات کهگیلویه بزرگ
  • اقدام قابل تحسین سید محمد موحد در سرفاریاب+عکس
  • نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی: تلاش برای تحقق وعده های دولت وظیفه همه مسئولان است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود