مشروح اخبار


» در حومه شرقی دهدشت در جمع هواداران خود؛ موحد: خدا به‌وسیله مردم این اعتبار را به من داده /به حول قوه الهی لکه ننگی در زندگی موحد پیدا نخواهید کرد



نشست هم‌اندیشی سید محمد موحد، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با مردم حومه شرقی دهدشت برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی سید محمد موحد، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با مردم حومه شرقی دهدشت برگزار شد.

 
به گزارش راک نیوز، عصر امروز در نشست هم‌اندیشی سید محمد موحد، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با مردم حومه شرقی دهدشت اظهار کرد: خدا به‌وسیله مردم این اعتبار را به من داده، لذا من اجازه ندارم از طرف موکلینم کاری انجام دهم که باعث رنجش آنان شود، من از اینکه تا الان تأییدیه آقای هاشمی نیامده بسیار نگرانم.
وی افزود: خدا می‌داند، امیدوارم آقای هاشمی به دور رقابت برگردند، ایشان در میدان رقابت شرایط را رعایت می کرد و جزو نیروهای توانمند این استان بوده و هست.
وی گفت: ایشان لیاقت دارد که در صحنه‌های مختلف خدمت به‌کار گرفته شود، اولاً تا وقت قانونی برای برگشتن ایشان به عرصه وجود دارد، امیدواریم برگردد، و اگر نیامدند انتظار داریم همراهی بفرمایند.
موحد تاکیدکرد: قطعاَ هیچ قدرتی نمیتواند این حرکت را به تصویر بکشد،آنگونه که شایسته و لیاقت این جمعیت هست(حضور پرشور مردم ضرغام آباد)!وخدا راشاکر و سپاسگزارم و از زحمت همه عزیزان تشکر میکنم.


وی ادامه داد: ضرغام آباد یکی از مراکز حوزه انتخابیه هست که همیشه به عنوان نماد و نمونه بارزِ موفقیت و پیروزی ما هست.


موحد افزود: حضور و همایش و نشست در ضرغام آباد معنا دارد و یک برند و یک حرکت و یک نشست استثنایی است و علائم موفقیت و پیروزی با نام ضرغام آباد رقم میخورد.


حجت الاسلام موحد گفت: به نطق های تبلیغاتی و انتخاباتی نزدیک شدیم، ترسو نیستم و برای مردم از،جان مایه گذاشتم.


وی تصریح کرد: باید مهم ترین مسئله برای همه نامزدها،امنیت و آرامش باشد، به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی؛امنیت باید یک ملاک و نکته مهم باشد.


موحد ادامه داذ: گرگ باران دیده ام؛ ملاک و معیار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان است و اینکه بارها فیلتر را رد کردم یعنی اینکه تمام زندگی ام را زیر و رو کردند.



وی تاکیدکرد: یقین بدانید شما تاپایان عمر نمیتوانید لکه ننگی در زندگی موحد پیدا کنید،چون از خدا میترسم و جواب خدا را میخواهم بدهم…



تاریخ انتشار : 1 اسفند 1402, 19:09



» اخبار مرتبط:

  • سید محمد موحد برای حضور در انتخابات پیش ثبت نام کرد
  • خیرالله انصاری در قلعه رئیسی به نفع موحد کنار رفت
  • بازدید نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از روستاهای حومه شرقی
  • پیام نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر
  • نتیجه انتخابات در کهگیلویه بزرگ مشخص شد + اسامی و میزان آرا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود