مشروح اخبار


» حضور "دکترشیروان قرائتی"و3 کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره بین‌المللی فجر انقلاب



رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه حضور و شرکت در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و بین‌المللی و حتی منطقه‌ای را موجب بروز استعدادها و توانمندی‌های فرزندان این استان دانست و تصریح کرد:

راک نیوز :  علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با بیان اینکه یکی از نیازهای استان کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی هرچه بیشتر در سطح کشور، حضور در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها خواهد بود، اظهار داشت: بدون حضور در چنین مجامعی نمی‌توان قابلیت‌های استان را به معرض دید عموم گذاشت.

وی، یکی از راه‌های توسعه و پیشرفت این استان را برقراری ارتباطات فرا استانی در عرصه‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: لازم است که بخش دولتی و بخش خصوصی در این زمینه از خود همت بیشتری به خرج دهند.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه حضور و شرکت در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و بین‌المللی و حتی منطقه‌ای را موجب بروز استعدادها و توانمندی‌های فرزندان این استان دانست و تصریح کرد: با توسل به چنین شیوه‌هایی، می‌توان در استان کهگیلویه و بویراحمد برای آینده نخبه‌پروری کرد.

مرادی به پنجمین جشنواره بین‌المللی فجر انقلاب که از 16 تا 18 بهمن‌ماه جاری در محل مصلای امام خمینی تهران برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در این جشنواره از همه استان‌های کشور نمایندگانی حضور داشتند.

این مسئول افزود: در جشنواره بین‌المللی فجر انقلاب تعداد 160 اختراع از 30 کشور خارجی در بخش بین‌الملل و هزار اختراع ثبت شده در بخش داوری وجود داشت که تعداد 330 اختراع آن پذیرفته شدند.

وی به دیگر مشخصات این جشنواره و غرفه‌های آن اشاره کرد و گفت: از اختراعات داوری شده سال گذشته 260 اختراع در بخش تجاری قرار گرفتند و تعداد 80 غرفه در این نمایشگاه تجاری‌سازی شدند.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی دیگر از مزیت‌های جشنواره یاد شده این بود که تعداد 28 مؤسسه تسهیل کننده، روند تجاری‌سازی و صندوق‌های حمایتی حضور داشتند و به عنوان دالاب‌های تسهیل کننده «سی‌ای‌پی» برای مذاکره بین مخترعان و سرمایه‌گذاران اقدام کردند.

وی از برپایی 11 کارگاه نمایشی در این جشنواره خبر داد و یادآور شد: پنج کارگاه آموزشی به زبان فارسی و شش کارگاه دیگر به زبان انگلیسی وجود داشت که حول محور تجاری‌سازی و مالکیت فکری و شیوه ثبت اختراع کار آموزش را بر عهده داشتند.

مرادی شرکت‌کنندگان از استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه را چهار نماینده عنوان کرد و متذکر شد: در بخش تجاری‌سازی، سیدابراهیم دولتخواه و در بخش داوری نیز محمد پاساد، صادق قنبری‌اصل و شیروان قرائتی حضور داشتند که به نوبه خود موفقیتی برای استان ما بود.(فارس)



تاریخ انتشار : 24 بهمن 1391, 00:39



» اخبار مرتبط:

  • آخرين خبرها از جشنواره بين المللي تئاتر فجر
  • بیست و پنجمین جشنواره تئاتر در یاسوج برگزار می‌شود
  • نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شیراز برگزار می شود
  • آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد ممتازجشنواره بین المللی شد
  • موفقیتی بزرگ برای هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟