مشروح اخبار


» خدمتی با طعم عاشقی؛ خدمات‌رسانی خادمان سلامت بیمارستان نفت گچساران به زوار اربعین



 این روزها که حال و هوای عشق به امام حسین (ع) در دل‌ها موج می‌زند و زائران حرم یار با پای دل مسیرهای طولانی را می‌پیمایند تا خود را به خیل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) برسانند و به زیارت آقا مشرف شوند، هستند کسانی که با شوق خدمت عاشقانه در موکب‌های پذیرایی در مسیرهای تردد زائران خدمت می‌کنند.


عاشقان امام حسین (ع) با اجتماع در موکب‌ها آمده‌اند تا بگویند شوق خدمت به یار فقط در مشرف شدن به کربلا نیست، بلکه می‌شود این ارادت را با خدمت به زائران نشان داد و از این ایام به این طریق سیر و سلوک معنوی کسب کرد، با عاشقان یار همراه شد و با خدمت به آنان دل خود را تسکین داد و اینگونه عشق را معنی کرد.
آری دلدادگان حسین بن علی (ع) این روزها در جای جای ایران اسلامی و بویژه در مسیر تردد زائران کوی یار سر از پا نشناخته آمده‌اند تا ارادت خود را در قالب خدمت به زائران نشان دهند و در این مسیر از هر چه دارند چه کمک مادی و چه حضور شبانه‌روزی دریغ نمی‌کنند.
مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همچون دیگر اقشار با برپایی ایستگاه سلامت در موکب طریق‌الکربلای این شهر شوق خدمت به آستان حضرت دوست را بخوبی معنا کرده و با خلوص نیت هر آنچه در طبق اخلاص دارند، تقدیم زائران کرده و با ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی سلامت زائران اربعین را رصد می‌کنند.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران عنوان کرد: همزمان با آغاز پیاده‌روی اربعین، ایستگاه سلامت بیمارستان نفت همانند روال سال‌های گذشته با یک تیم پزشکی شامل پرستار خانم و آقا، پزشک و کارکنان اورژانس خدمات رایگان بهداشتی و درمانی در موکب طریق‌الکربلای شهرستان گچساران برای خدمات دهی به زائران اربعین برپا شده است.
دکتر رضا بقائی در گفتگو با خبرنگاران اضافه کرد: ایستگاه سلامت بیمارستان نفت از 17 مردادماه تا پایان پیاده‌روی اربعین در جوار موکب طریق‌الکربلای آماده ارائه خدمات پزشکی رایگان به زائران اربعین است.
وی گفت: در چند روز گذشته به بیش از 400 نفر به ایستگاه سلامت بیمارستان نفت مراجعه که به آنها خدمات درمانی ارائه شد.
دکتر بقائی تصریح کرد: تست فشارخون، قندخون، بستری سرپایی و سرم‌تراپی برخی از خدمات ایستگاه سلامت بیمارستان نفت گچساران در موکب طریق‌الکربلای است.
وی یادآور شد: همچنین داروهایی مورد نیاز در اختیار زائرین بیمار قرار می‌گیرد.
گفتنی است زائرینی که از استان‌های شرق ایران و کشورهایی مانند پاکستان در قالب کاروان‌های بزرگ و کوچک عازم کشور عراق برای شرکت در آیین اربعین حسینی هستند برای مدتی کوتاه در موکب‌های شهرستان گچساران توقف می‌کنند.
حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر شروع شده و تا چند روز مانده به اربعین به اوج خود می‌رسد.








تاریخ انتشار : 23 مرداد 1403, 13:05



» اخبار مرتبط:

  • به عشق ارباب در خدمت زائران؛ پذیرایی و اسکان بیش از ۲۰۰ هزار زائر اربعین در موکب طریق‌الکربلای گچساران
  • همگام با عاشورائیان در حماسه اربعین حسینی: موکب طریقه الکربلا گچساران فعالیت خود را آغاز کرد
  • ویژه برنامه‌های اربعین حسینی در موکب طریقه الکربلا گچساران برگزار می‌شود+جزئیات
  • فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه خبر داد: آغاز خدمات رسانی موکب شهدای کهگیلویه از فردا به زوار اربعین
  • پس از 24 روز خدمت‌رسانی به زائران موکب طریق الکربلا در گچساران به‌کار خود پایان داد + تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟