مشروح اخبار


» مهار کامل و پایش حریق کوه سمر کهگیلویه



مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از مهار کامل آتش سوزی کوه سمر کهگیلویه در ساعت ۲۳:۴۵ پنج شنبه خبر داد و افزود عملیات پایش و مراقبت منطقه در چند مرحله انجام شده و هنوز هم ادامه دارد.


به گزارش راک نیوز،مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از مهار کامل آتش سوزی کوه سمر کهگیلویه در ساعت ۲۳:۴۵ پنج شنبه خبر داد و افزود عملیات پایش و مراقبت منطقه در چند مرحله انجام شده و هنوز هم ادامه دارد.



سرهنگ ابراهیم جانی نسب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان با اشاره به اینکه با تمام توان پای کار اطفاء حریق آمدیم، اعلام کرد تعداد ۶۰ نفر از نیروهای منابع طبیعی، شامل پرسنل شهرستان و ۵ اکیپ از همکاران استان و همچنین تعداد زیادی از نیروهای مردمی به صورت شبانه روزی تلاش کردند. 



جانی نسب تصریح کرد چندین بار آتش را به صورت کامل مهار کردیم ولی متاسفانه وزش شدید باد و شیب تند منطقه مجددا باعث شعله ور شدن آتش می شد.



فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان افزود با همکاری و هماهنگی خوبی که مدیرکل منابع طبیعی، مدیریت بحران و سازمان منابع طبیعی کشور داشتند یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شد که با انجام ۳ سورتی پرواز نقش مهمی در هلی بورن نیروها و تسهیل عملیات اطفا حریق داشت.



جانی نسب ادامه داد: با توجه به وزش باد، نوع حریق عمدتا به صورت زیراشکوب و پوشش گیاهی کف جنگل می باشد.



جانی نسب از حضور و همکاری همه مسئولان و طبیعت دوستان به ویژه مدیریت بحران استانداری، فرماندار و شورای اداری شهرستان، دهیاران، نیروهای مردمی و تشکل ها، ورزشکاران و کوهنوردان تقدیر کرد.



تاریخ انتشار : امروز, 15:23



» اخبار مرتبط:

  • اقدامات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در پیشگیری از آتش سوزی و اطفا حریق عرصه های طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جانشین یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در یاسوج خبر داد: هوشمندسازی و فناوری‌های نوین به کمک حفاظت، پیشگیری و اطفاء حریق در عرصه‌های طبیعی کشور می‌آیند
  • روز پرکار منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با آتش
  • از فعالیت اطفاء حریق در عرصه های طبیعی استان تا برخورد با متخلفان و متعرضان به منابع طبیعی
  • بیش از 36هکتار از جنگل های تنگ پیواره بویراحمد در آتش سوخت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟