مشروح اخبار


» آبداران چرامی ۷ماه بدون حقوق شرمنده خانواده‌ها هستند



امام جمعه چرام گفت: آبداران چرامی ۷ ماه حقوق نگرفتند و شرمنده خانواده‌هایشان هستند.


امام جمعه چرام گفت: آبداران چرامی ۷ ماه حقوق نگرفتند و شرمنده خانواده‌هایشان هستند.

به گزارش راک نیوز، ظهر امروز حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام گفت: هر کس از قضاى خداوند خشنود باشد، زندگى‌اش نیکو مى‌شود.رضایت به قضای الهی یعنی زندگی بر مدار تقوا.

امام جمعه چرام بیان کرد: ایستادگی هشت ساله و مقاومت نستوه ملت ایران و دستیابی به پیروزی‌ها و موفقیت‌های بی شمار در دفاع مقدس در برابر دنیای استکبار، حاصل وحدت، یکدلی، اعتماد به نفس و اراده راسخ و ایمان محکم جان بر کفان ارتش حزب الله و غیورمردان سپاه اسلام و بسیجیان پاک دل و مرزبانان آزاده ای است که با ابتکارات و خلاقیت سنگر سازان بی سنگر و بی ادعای جهاد سازندگی و کمک‌های مردمی، در سایه رهنمودها و رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) شکل گرفته و به الگویی بارز برای مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در میدان های سخت دفاعی و نظامی و جنگ شناختی امروزی تبدیل شده و این انقلاب تمام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و عصبانیت دشمنان از موفقیت های ایران اسلامی است.

افشار با بیان اینکه برخی خیال می‌کنند حزب الله متحمل شکست شده است، در حالی حمله اخیر سایبری دشمن صهیونیستی، پاسخی به حملات بی سابقه موشکی و پهپادی سنگین حزب الله از اربعین تا امروز است، جنگ است و زد و خورد طبیعی است، افزود: ضربات اخیر مقاومت انصارالله و حزب‌الله بر پیکره رژیم صهیونسیتی آنچنان سخت و عذاب‌آور بوده است که رژیم را وادار به استفاده از آخرین حربه‌ها و تاکتیک‌های خود کرده است!

وی گفت: حربه‌هایی که فقط یک‌ یا چند مرتبه می‌توانند استفاده کنند و بعد می‌سوزد.دشمن صهیونیست شکست خواهد خورد و این دست وپازدن های آخر رژیم جعلی موقت است.

وی با بیان اینکه استاندار جدید توسط هیات دولت انتخاب شد، ادامه داد: از خدمات دکتر احمدزاده تقدیر می شود و یک نکته را خدمت استاندار جدید عرض می کنم. طبق گزارش ها این استان از نظر شاخص‌های توسعه در رتبه آخر کشور قرار دارد، بسترسازی کنید و زیر ساخت ها را پیگیری نمایید.

افشار با بیان اینکه اگر فقط بخشی از آب های فصلی و رودخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یابد مشکل فقر و بیکاری حل خواهد شد.مردم استان از احداث سدهایی که فایده ای برای استان ندارد گلایمند هستند، عنوان کرد: نگرانی عمومی از بابت اتفاقات پیش‌آمده برای دنا و احداث سد ماندگان از دغدغه‌ها و مطالبات مردم است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه و مشکل لا ینحل کهگیلویه تا الان، احداث سد آبریز است، تاکید کرد: آبریز می‌تواند کهگیلویه و چرام را نجات دهد و رونق تولید واقتصاد را به دنبال خواهد داشت که تا حال اتفاق نیفتاده و نگرانی مردم را دو چندان کرده است؛ جناب آقای رحمانی تقاضای مردم توجه به این وضعیت است.

امام جمعه چرام خطاب به صالحی مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: آب داران چرامی هفت ماه است حقوقی دریافت نکرده اند، جوابیه دادن در فضای مجازی به این قشر مظلوم دردی دوا نمی کند.

وی افزود: آقای صالحی از همین منبر خطابه جمعه اعلام می کنم اجازه دهید تا پیامک های این آبداران مظلومی که برایم پیام دادند منتشر کنم تا مردم قضاوت کنند وعمق بی توجهی را متوجه شوند. سربسته بگویم خدایا هیچ مردی را مقابل زن و فرزندانش شرمنده نکند.

امام جمعه چرام خاطرنشان کرد: اگر مشکل حل نشود در دفاع از این مظلومین ناگفتنی هایی هست که بیان خواهم کرد.



تاریخ انتشار : 30 شهریور 1403, 13:31



» اخبار مرتبط:

  • اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج
  • طی پیامی امام جمعه، بخشدار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا از حضور حماسی مردم قلعه رئیسی در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کردند
  • طی پیامی امام جمعه، بخشدار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا از حضور حماسی مردم قلعه رئیسی در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کردند
  • امام جمعه گچساران در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟